Hvorfor virker det ikke ?
Fra : Klaus Linnert

Dato : 03-01-02 09:40

Hej NG.

Jeg har forsøgt at lave et netværk imellem 3 PC'er. Jeg bruger XP Pro UK.
Første gang jeg lavede netværk virkede det promte, da jeg kørte en "Set up a
home......".

Det skal tilføjes, at jeg kører via en switch, og et kabelmodem til et
lokalt kabelnetværk

Nu har jeg imedlertid fået mit eget IP nummer med tilhørende gateway
undermask og dns's numre. Nu virker mit netværk ikke mere, og hvis jeg kører
en "Set up...." ændret mit faste IP nummer.

Jeg har søgt, fundet og læst en masse, og prøvet det, men intet hjælper.
Derfor må jeg søge råd her i denne NG.

Så findes der en expert der kan hjælpe mig, jeg ringer dig gerne op, så jeg
kan lave det "on-line"

Med venlig hilsen og godt nytår
Klaus Linnert

Fra : Paul

Dato : 09-01-02 20:00

hej
jeg har win 2000 og win 98 de vil ikek arbejdde sammen
er der nogen der har en ide om hvad der sker ?

paul

Fra : Kim Greve

Dato : 13-01-02 00:15

"Paul" <paul@nielsen.ac> skrev i en meddelelse news:3c3c9dc2$0$35453$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> hej
> jeg har win 2000 og win 98 de vil ikek arbejdde sammen
> er der nogen der har en ide om hvad der sker ?

Hvis du nu beskrev dit problem, så var der en meget større mulighed for at du kunne få løst dit problem.

Er dit problem f.eks. at du ikke kan få adgang til Win2000 fra din Win98 PC?

--
Kim Greve