knas med lydkort.
Fra : claus

Dato : 02-01-02 20:02

Jeg har knas med mit lydkort i Suse 7.3.
Ifg. support fra Suse skyldtes det:
1: At min Bios skulle ændres. Plugin skulle sættes til no.
Dette ville løse problemet.
Men: jeg havde forsøgt så mange til at det havde bragt forvirring i
systemet så jeg måtte rette det efter deres anvisning.
2. Det er jeg så ved. Men jeg er stødt på et problem. Jeg er nu i lsmod
hvor jeg har fjernet nogle sætninger, som beskrevet af Suse.
Så skriver de til mig:

After all sound modules have been unloaded, start editing the
configuration file /etc/modules.conf.
Open an ASCII-editing program of your choice( e.g. vi or pico).

Mit spørgsmål lyder: Hvordan gør jeg det? Kan jeg gøre det fra lsmod?

Hilsen Claus.

Fra : claus

Dato : 02-01-02 20:13

claus skrev i meddelelsen ...

Jeg kan se jeg vrøvler lidt så jeg retter lidt i teksten:)

>Jeg har knas med mit lydkort i Suse 7.3.
>Ifg. support fra Suse skyldtes det:
>1: At min Bios skulle ændres. Plugin skulle sættes til no.

Det er gjort.

Mine mange installationsforsøg kræver at der ryddes i filer gennem
lsmod.
Det er gjort.

Susesupporttekst: