Sovedyr HJÆLP
Fra : Ida Nielsen

Dato : 02-01-02 10:48

Hej Jeg har lige lavet dagens STØRSTE BØF, min søns sovedyr er tabt på vej
til vuggestuen og det er bare VÆK.
Han er 2½.
Jeg har været i mange forretninger og min svigerinde er på vej til Bilka
hvor den er købt for 1 år siden.
Min plan er så at hvis hun ikke kan finde den så må han med ud og købe en
ny.
Men hvordan får jeg ham nu til at forstå at den gamle er væk, samt får ham
til at accepterer en ny???

God ideer modtages med kyshånd.

Ida

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 02-01-02 12:39

Hej

Ida Nielsen wrote:

> [...]
> ny.
> Men hvordan får jeg ham nu til at forstå at den gamle er væk, samt får ham

Av av av - det var ikke godt. Min lillesøster mistede hendes eneste
sovedyr i nogenlunde samme alder. Problemet var blot at det var en
hjemmehæklet mand som min moster(som i øvrigt boede ca 400km fra os)
havde lavet af garnrester. Han var så medtaget og suttet at der umuligt
kunne laves en erstatning som bare lignede det mindste.

Løsningen blev at vi fortalte min søster at han var rejst på ferie og
skulle besøge moster. Han skulle have nye bukser (hun havde jo ikke
noget lignende garn), og masser af god mad. Da han så kom med posten ca
en uge senere (moster fik jo travlt med at lave en ny) tog det en dags
tid, men manden endte med at være et lige så godt sovedyr som den
'originale'.

Der blev i øvrigt tæmmelig hurtigt bagefter hæklet en ekstra til reserve
og dem byttede vi så lidt frem og tilbage, så 'reserven' også blev
suttet og slidt .

Med venlig hilsen
Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk