kopiere biblioteker rekursivt?
Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 02-01-02 03:29

cp -R <bibliotekmedunderbiblioteker> /<nyteksisterendebibliotek>
virker fint

hvordan får jeg
cp -R /etc/rc?.d /home/sikk/

til at virke således at alle rc#.d bibliotekerne bliver kopieret med
indhold.

jeg får i stedet indholdene in i /home/sik/

finn

--
--- CykelSmeden.... edb på gadeplan

Hvis intet er anført, taler jeg om RH 7.1
og når jeg spørger, er det bare fordi jeg ved for lidt! - eller at jeg
kvajer mig!

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 02-01-02 16:16

CykelSmeden fra Aalborg wrote:

> [...]
> indhold.
>
> jeg får i stedet indholdene in i /home/sik/

cp -R /etc/rc?\.d /home/sikk

Endvidere kan du give "cp" argumentet "-a", dvs. "-Ra" for at bevarer
filernes/katalogernes settings.