Hvad alle kvinder burde lære!!!!
Fra : Jens Roland

Dato : 02-01-02 02:10

Efter et hyggeligt nytår i Århus vendte jeg i dag blikket hjemad, sydpå mod
Vejle-egnen, og på banegården, mens jeg ventede på at en bus skulle føre mig
det sidste stykke vej hjem, købte jeg decemberudgaven af det amerikanske
kvindeblad Cosmopolitan !!!!!!!!!

Artiklen "99 Things to do to a Naked Man" er superb! Ud af de 99 forslag,
var der omtrent 8 eller 10, jeg personligt ikke får noget ud af. Og resten
var både ekstremt frække, originale og erotiske ideer til sexlivet... Og når
jeg ser tilbage på de bedste af mine sexpartnere (guess what? Den hidtil
bedste har jeg endnu...uhmm!), så er det tankevækkende, at de forskellige
'tricks', de hver især kunne, SAMTLIGE, er med på listen.

Jeg skal vise den til min kæreste - hun bliver et nymfomanisk monster, men
fuck det, så at sige...... *lol*

Forslag: LÆS DET!!!

Selv.isc.sat Jens Roland (TM)
www.oomphy.com