Så fik jeg det endelig gjort!=)
Fra : Michael Falkenberg

Dato : 02-01-02 00:40

Hej med jer alle sammen!

Jeg håber I har haft en nytårsaften og nat som har været lige så fed og
perfekt som min!!:)

Jeg vil bare lige spørge kvinderne i denne nyhedsgruppe om noget, herrerne
ka selvfølgelig også prøve at svare, men umiddelbart ku jeg forestille mig I
ville ha lidt problemer med det =)

Mig og min kæreste var til fest sammen hos en i Farum, og det var rigtig
hygligt, men det er nu ik så meget det. Det er mere hvad der skete da vi kom
hjem til mig, stadig lidt "halvfulde"(!!). Vi var hjemme ca. kl.5, og vi var
lidt sløve da vi kom ind af døren, men da vi havde lagt os ned, og pillet
kludene af hinanden :) så var vi ikke trætte længere!
Nå, men jeg har længe haft lyst til at slikke min dejlige kæreste mellem
hendes dejlige ben, men har været lidt nervæs for det, bange for lugt, smag
o.s.v. Men nu fik jeg det så endelig gjort! Og det var da dejligt! Det er
dejlig blødt og lidt.....øhh...."syrligt" i smagen, men nu er mit spørgsmål
så, hvad kan jeg gøre for at gøre det bedst for hende?? Altså, selvfølgelig
ved jeg godt I ikke ved hvad hun synes der er bedst, men er der ik en slags
"statestik" for hvad I kvinder godt kan lide? Vil gerne overraske hende
lidt, da hun er den første jeg har slikket.

Og så forresten lige en anden ting, og her kan alle komme med deres menig :)
Kan alkohol ha noget at gøre med hvor længe man kan holde sig inden man
kommer? Jeg plejer at have tendens til at komme forholdsvis hurtigt, men
igår nat, var det vidunderligt, jeg holdt RIGTIG længe, min kæreste blev
helt træt og kom længe inden mig.
Er det alkoholen? For så ska jeg da drikke lidt oftere :))))

Tusinde hilsener
Michael

Godt nytår!

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 02-01-02 09:47

: Jeg håber I har haft en nytårsaften og nat som har været lige så fed og
: perfekt som min!!:)

Dejligt for dig

: Jeg vil bare lige spørge kvinderne i denne nyhedsgruppe om noget, herrerne
: ka selvfølgelig også prøve at svare, men umiddelbart ku jeg forestille mig
: ville ha lidt problemer med det =)

Nej da.. ikke os der har slikket i al fald

[...]

Klitoris er som regel stedét hvor det hele sker .. mange nerver lige der,
så det plejer de at kunne lide
Det er nok det eneste 'sikre' sted (nej, jeg siger jo ikke det er 100%
sikkert .

: Og så forresten lige en anden ting, og her kan alle komme med deres menig
:)
[...]

Jeg tror på det er alkoholen ... jeg har prøvet at drikke mig så
standerstiv, og så ikke ku komme indenfor en tidsgrænse der må betegnes som
fornuftig (= før hun falder i søvn)

Held og lykke med slikkeriet

--
C/O
'The World Is a Hoax'

Fra : Jie

Dato : 02-01-02 09:55

"Sking aka Crash Override" <i.crashed@mainframen.dk> wrote in message
> Jeg tror på det er alkoholen ... jeg har prøvet at drikke mig så
> standerstiv, og så ikke ku komme indenfor en tidsgrænse der må betegnes
som
> fornuftig (= før hun falder i søvn)

Yeah... hun faldt i søvn... ;) LOL

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 02-01-02 09:53

"Jie" <nospam@jie.dk> wrote in message
: Yeah... hun faldt i søvn... ;) LOL

Sådan er det når ens kæreste læser samme ng som en selv .. hehe.... men Ja
skat .. det gjorde du sq *GG*

--
C/O
'The World Is a Hoax'

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-01-02 00:44

> Sådan er det når ens kæreste læser samme ng som en selv .. hehe....

Det er det nemlig. Der er et par par der efterhånden skriver herinde.

Mark

There's a new medical crisis. Doctors are reporting
that many men are having allergic reactions to latex
condoms. They say they cause severe swelling.
So what's the problem? -Jay Leno

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 03-01-02 16:11

: Det er det nemlig. Der er et par par der efterhånden skriver herinde.

Godt nok Så kan man nemlig få begge sider af samme situation, i
alvorlige tråde.

--
C/O
'The World Is a Hoax'

Fra : Jie

Dato : 02-01-02 10:06

"Michael Falkenberg" <Michael.falkenberg@mail.dk> wrote in message

> Jeg håber I har haft en nytårsaften og nat som har været lige så fed og
> perfekt som min!!:)

Jow tak da :)

> [...]
> "statestik" for hvad I kvinder godt kan lide? Vil gerne overraske hende
> lidt, da hun er den første jeg har slikket.

Der findes ingen facit-liste - det ville selvfølgelig være rart, hvis du
kunne overraske hende....helt klart da, men jeg tror bare ikke det er den
vej du skal gå. Nok nærmere tage en snak med hende om, hvad hun kan lide.
Det er virkelig alfa omega for et godt sex-liv, at kunne tage disse snakke
op. Derefter kan man begynde, at overraske.

> Godt nytår!

Godt nytår til dig også da .

/Jie

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-01-02 01:29

> [...]

> ka selvfølgelig også prøve at svare, men umiddelbart ku jeg forestille mig

jeg ved af personlig erfaring at der er ihvertfald en her i gruppen der kan
lave en god forklaring*G*
det kan som jeg ser det godt være nemmere for en mand at beskrive hvad han
gør.. vi kvinder ligger jo ikke mellem benene på os selv og kigger med... vi
føler bare

> [...]
> "statestik" for hvad I kvinder godt kan lide? Vil gerne overraske hende
> lidt, da hun er den første jeg har slikket.

jooohn... eller tomas ( hvor er han iøvrigt henne....)
jeg ved tomas har skrevet et smadder godt indlæg om emnet på et tidspunkt...
prøv at se om du ikke kan finde det*S*
det er individuelt hvordan man reagerer på det... nogle kvinder kan godt
lide det hårdt og direkte.. andre blidt som en sommerfugl....
men du skal huske på nogle ting... det drejer sig jo om hendes nydelse så du
skal være meget lydhør for hendes signaler.... nogle kvinder kan godt finde
på at skubbe manden væk hvis det blive for godt.... *G* men det er ret
vigtigt at du bagefter kommunikerer med hende... spørger hende hvad hun
kunne lide og hvad der var mindre godt....
jeg har også hørt om nogle mænd der undrer sig over at kvinden bliver tør
efter de er blevet slikket... der er det en god ide at have fingrene inden i
hende imens du slikker... dels kan du stimulere g-punktet og dels kan du
"hente" væde derfra...
lad være med at koncentrere dig kun om klitoris... start langsomt....
laaaange slik i hele missens længde... gerne bare strejfe klitten og så gå
videre... nogle piger kan slet ikke klare at blive slikket direkte på den..
mens andre elsker det... læg mærke til hendes reaktioner.....
en ting er sikkert*G* hvis hun griber fat om dit hovede og presser dig
tættere på har du ramt rigtigt*G*

> [...]
> helt træt og kom længe inden mig.
> Er det alkoholen? For så ska jeg da drikke lidt oftere :))))

jo alkoholen kan sagtens gøre at du bliver "mindre følsom" på pikken.... og
derved kan holde længere..... men jeg synes personlig det er en dårlig
løsning... for selvom det umiddelbart virker federe for dig så er "clean
sex" altså tusind gange bedre...
hvis du har en tendens til at komme hurtigt kan du prøve at bruge kondom i
stedet... det tager lidt af følsomheden... og er det rigtig ekstremt så kan
man købe noget lokalbedøvende reme i håndkøb....
men som udgangspunkt vil jeg sige at du skal bruge "pause princippet"... dvs
når det er ved at blive lidt for godt så træk dig ud eller lig helt
stille... det forlænger og forbedre nydelsen for jer begge

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Tomas O.

Dato : 04-01-02 16:40

Sabina Hertzum skrev:

> jeg ved af personlig erfaring at der er ihvertfald en her i
> gruppen der kan lave en god forklaring*G*

Hej Sabina

SNIP

> jooohn... eller tomas ( hvor er han iøvrigt henne....)

Er lige her Er endelig kommet på igen.

> jeg ved tomas har skrevet et smadder godt indlæg om emnet på
> et tidspunkt... prøv at se om du ikke kan finde det*S*
Igen igen

Hvordan man virkelig forkæler en kvinde:

Man starter blidt og stille pirrende (jeg forudsætter hun allerede
er nøgen og ligger klar til at blive slikket) Læg ud med lange
frække tungekys, udforsk hendes mund, ikke bare ind med tungen og
så mose
rundt, men start stille og roligt, gør det bestemt, det er dig der
bestemmer, slik hendes læber, og stik så tungen ind og undersøg
hendes mund som om du kysser hende for første gang, i mellemtiden
er din hånd i gang på hendes krop, glidende med flad hånd ned over
maven (og hele kroppen), rundt om navlen, ned til fissen, men ikke
røre
den.

Lad din hånd glide ned mellem hendes ben, men undgå at røre hende
direkte (endnu). Tag hendes arme og læg dem over hendes hoved, som
om hun skal overgive sig (det skal hun nemlig i orgasmens vold)
Sørg for at hendes hænder forbliver der som en del af det, hver
gang hun tager dem ned, lægger du dem blidt men bestemt tilbage
igen, husk det er dig der bestemmer.

De fleste kvinder kan lide at man tager føringen. Træk tungen ud
af hendes mund og slik hende blidt,
sommefugleblidt ned mod halsen. Kys hende på halsen, nap hende der
med læberne, og slik lidt, sæt læberne mod hendes hals og brug
tungen glidende rundt som om du tungekysser hende. Helt op til
øret, hvis
hun kan lide at blive slikket i øret så gør det og så ned igen
helt ned til hendes skulder, slik rundt nedenunder hendes hage
over til den anden side af halsen og gentag slikkeriet der.

Slik hende så ned til hendes skuldre, din ene hånd er stadig i
gang med hendes mave og nede i hendes skridt, ikke i fissen men
rundt om og lige ved, inderlårerne, lad dine fingre blidt kærtegne
hende med blide strøg på
inderlårerne op mod fissen, men ikke røre.

Hvis hendes arme og hænder er kommet på afveje, læg dem over
hendes hoved igen. Har du jern på så pres den mod hendes lår, lad
hende mærke du er ophidset og begærer hende. Slik ned mellem
hendes bryster og slik dem så en af gangen, sådan som du vel ved
hun kan lide det og eksperimentér, slik ned af siden på brysterne
ned til armhulen og op igen, brug samme teknik med læberne presset
mod hendes hud som ved halsen, tungekys princippet,
men variér det hele tiden, indimellem med læberne presset mod
hendes hud ind imellem kun tungen, indimellem halvhårdt indimellem
blidt som en sommerfuglevinge.

Når du har slikket hendes bryster godt og grundigt, suttet på
hendes brystvorter, evt. bidt blidt i dem, alt
efter hvad hun kan lide, så bevæg din mund ned over hendes mave,
slik helt ude i siderne, medmindre hun er hammerkilden, og slik så
hårdt og blidt skiftevis, samme teknik med læberne presset mod
hendes hud.

Slik hende navle, undersøg den med tungen som om du aldrig har set
og mærket den før, slik så blidt ned mod fissen. Ikke røre den
endnu. Din hånd har hele tiden været i gang hernede uden at røre
direkte. Lad
begge dine hænder glide op og ned af hendes krop, gerne helt op
til hendes mund og undersøg hende med fingrene, mens du slikker
hende lige over fissen.

Lad hænderne glide ned mod hendes mave, hen over den, flad hånd,
helt ned til lige over hendes fisse. Med flad hånd mod hendes mave
lige over fissen trækker du nu hendes hud lidt op mod
ansigtet, læg mærke til at dette blotter hendes klit. Husk det,
for du får brug for det om lidt.

Slip huden og slik hende nu blidt men bestemt rundt om fissen, ned
på inderlårerne, kreds rundt om fissen i
et stykke tid, lige længe nok til at hun er ved at blive gak over
at du ikke kommer til sagen, tigger hun, så lad hende tigge lidt
endnu, og så pludselig, maser du tungen ind i hende, gerne så dybt
ind du kan, knep hende med den som en minipik. Ikke for længe, hun
skal pirres.

Slik så op mod klitten, men ikke direkte på den endnu. Slik lige
rundt om den. slik ned mellem skamlæberne, i yderkanten af fissen
mellem skamlæberne og lårene og så op på hendes mave igen, undgå
hele tiden at ramme klitten, for så pludselig at gå til den. Slik
direkte på den, blidt, hårdt skift tempo, variér slikkeriet, pir
hende ophids hende ved at slikke varierende.

Så.. når du kan mærke at nu kan hun ikke mere, evt. ved at hun
tigger, eller vrider sig stønner højt, så tag klitten ind mellem
læberne og lås din mund fast over klitten og bearbejd den, blidt
langsomt til at begynde med, find
det tempo og den hårdhed der ophidser hende mest og når du har
fundet den så hold tempo og rytme (husk det med flad hånd på maven
lige over fissen?) træk mavehuden lige over fissen op mod hendes
ansigt, du vil
kunne mærke forhuden på klitten trække sig tilbage, den er nu
blottet og sandsynligvis ultrafølsom, så kommer det an på hvordan
hun kan lide det, hårdt/langsomt eller blidt/hurtigt eller
blidt/langsomt hårdt/hurtigt, men er hun først ved at komme så
hold rytmen(!!) også selvom du er ved at få krampe i kæben og
tungen. Hold rytmen til hun
kommer.

Har du gjort dit forarbejde rigtigt skulle hun nu være på vej ind
i den syvende himmel, så husk det ikke tabe rytme hårdhed og
tempo, men bliv ved til hun er så langt ude at hun enten ligger
helt stille efter at have været vild eller indtil hun skubber dig
lidt væk fra klitten. Lige når hun er kommet er den sandsynligvis
så følsom at
bare du ånder på den hopper hendes krop.

Husk at nusse hende dejlig og blidt mens orgasmens efterdønninger
vælter gennem hende. Hvisk evt. til hende hvor dejlig hun er og
hvor meget du elsker hende.

Det skulle være det. Men husk at det kan varieres og skal varieres
indtil det sidste øjeblik hvor den faste rytme/hårdhed er
afgørende for om hun kommer ordentligt eller ej. Der er ikke meget
der er værre
end et skift i rytme og metode lige der til sidst. (det gælder
også de fleste mænd.. kære piger)

Fra : NH

Dato : 04-01-02 19:42

Har cuttet resten

> [...]
> der er værre
> end et skift i rytme og metode lige der til sidst. (det gælder

Det jo næsten en vienskab ik do

Nej flot skrevet

Niels

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-01-02 19:57

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> Hej Sabina

hey you...
long time no see

> Er lige her Er endelig kommet på igen.

jubiiii... glæder mig til athøre meget mere fra dig

> Hvordan man virkelig forkæler en kvinde:
[snip]

smukt beskrevet lige som jeg forventede

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 02-01-02 16:41

On Wed, 2 Jan 2002 00:39:45 +0100, "Michael Falkenberg"
> [...]

>ka selvfølgelig også prøve at svare, men umiddelbart ku jeg forestille mig I

Hmm egentligt ikke - jeg tror det med at få og gi hænger en del
sammen.

>kludene af hinanden :) så var vi ikke trætte længere!

man havde måske taget sig en lur i taxa en hjem ?

>Nå, men jeg har længe haft lyst til at slikke min dejlige kæreste mellem
>hendes dejlige ben, men har været lidt nervæs for det, bange for lugt, smag
>o.s.v.

hvorfor det ?

> Men nu fik jeg det så endelig gjort! Og det var da dejligt!

uro gjort til skamme fint :)

>Det er
>dejlig blødt og lidt.....øhh...."syrligt" i smagen, men nu er mit spørgsmål
>så, hvad kan jeg gøre for at gøre det bedst for hende??

1.) KOMUNIKATION snak lidt om det og be hende lige gi et prej når det
nærmer sig de rigtigte punkte

2.) lad være med at bruge tunge spidsen på klitoris , men brug den
bløde side af tunge arbejde far skede åbning op i mod klitoris i
begyndelsen og brug så den bløde side af tunge i mod klit til sidst -
kombiner det med at du føre en eller 2 finger op i skeden se om du kan
ramme g punktet med en * kom her* bevægelse også tror jeg din lykke og
hendes med er gjort - men nu er der jo næppe to skeder eller mennesker
for den sags skyld der er ens ....så du må finde hende i det ...

>Og så forresten lige en anden ting, og her kan alle komme med deres menig :)

tak

> [...]
>helt træt og kom længe inden mig.
>Er det alkoholen? For så ska jeg da drikke lidt oftere :))))

ja for helved ...eller pot for den sags skyld ....

MvH
Bo

Fra : Nielsen

Dato : 03-01-02 00:57

"Michael Falkenberg" <Michael.falkenberg@mail.dk> wrote in message
> Hej med jer alle sammen!

Hej med dig, Michael!

[snip]

> [...]
spørgsmål
> så, hvad kan jeg gøre for at gøre det bedst for hende??

Tomas O.s indlæg er før blevet nævnt, og det kan du finde på <
news:Xns915CBE7BE5BF0vampyre@teledanmark.dk >. Jeg har indtrykket af, at
størstedelen af indholdet i det indlæg vil sende de fleste kvinder tur-retur
til himmelen :)
Jeg skylder stadig at udføre nogle af de råd, han giver, på min kæreste, men
da jeg en dag fortalte hende (over internettet), hvad jeg ville gøre hende
en dag, og lånte uhyre mange af Tomas' forslag, var det sågar tilstrækkeligt
til at give hende en orgasme. Og jeg var ikke engang tilstede :)

Men som førnævnt tror jeg, at kommunikation er vigtigt. Snak med din
kæreste, hør hvad hun kunne tænke sig, du gjorde ved hende - og så gør det
en dag, helt uventet. Kan hun lide det, er jeg sikker på, at du nok skal
finde ud af det, kan hun ikke lide det, finder du med garanti også ud af det
:)

Og brug din fantasi. Det er sundt og sjovt!