hvordan lærer man at lave JavaScript??????
Fra : simon moore højer

Dato : 01-01-02 21:13

hej
jeg kunne godt tænke mig at lære at lave JavaScript's, er der
nogle der kan hjælpe mig med f.eks. en Java-tutorial, eller en
adresse til et sted hvor man kan lære det grundlæggende????????

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Poulsen

Dato : 01-01-02 21:20

http://www.w3schools.com/js/

--
Martin Poulsen

Fra : jopa

Dato : 01-01-02 22:02

"simon moore højer" skrev bla.
> jeg kunne godt tænke mig at lære at lave JavaScript's, er der
> nogle der kan hjælpe mig med f.eks. en Java-tutorial,

Java Script og Java er 2 forskellige ting, så når du spørger efter en Java
tuturial kan du ikke bruge den til JavaScript.

Der findes mange udemærkede bøger om emnet, også billigbøger bla fra idg
tror jeg de hedder.

--

jopa
www.jp-web.dk