PCI bridge driver osv...
Fra : Anders Jørgensen

Dato : 01-01-02 21:28

Hejsa.... håber det er den rigtige gruppe....

Jeg har to problemer:

1) Jeg mangler en PCI bridge driver.... på mit bundkort står der MS6167, og
jeg er ikke helt klar over hvad det er for et.... nogen der ved hvordan jeg
får fat på den???

2) Der er tilsyneladende problemer med Primary og Secondary IDE
controller(e)... jeg aner ikke hvordan jeg får det til at virke igen...
dette problem opstod da jeg prøvede at tilslutte en ekstra harddisk - det
fungerede ikke rigtig, så jeg pillede den af igen. Nu står jeg tilbage med
ovenstående problem!

Håber meget på hjælp.

Mvh. Anders

ps: Hvis det er til nogen hjælp, er det en athlon processor....

Fra : fniller

Dato : 01-01-02 21:42

Hejsa du.

du kan hente drivere inde på www.msi.com.tw