Trist, så er der endnu en Neonfætter mindr~
Fra : Flemming Hansen

Dato : 01-01-02 19:31

Og en leopard danio er også ved at gøre de andre selskab i toilettet.....

-Flemming

Fra : rcn

Dato : 01-01-02 21:15

Hej Flemming

Det er forhåbentligt allerede døde fisk der havner i dit toilet, for det
er absolut ikke nogen måde at komme af med sine fisk på.

Rikke

http://www.kandu.dk/

Fra : Flemming Hansen

Dato : 01-01-02 21:45

> Det er forhåbentligt allerede døde fisk der havner i dit toilet, for det
> er absolut ikke nogen måde at komme af med sine fisk på.

Det er døde fisk der ryger ud i toilettet...Ellers bliver de aflivet inden
de ryger ud..

Mvh Flemming

Fra : rcn

Dato : 01-01-02 23:37

Ups!
Jeg var vist hurtig på aftrækkeren. Det må du undskylde. Jeg har læst
din foregående lidelseshistorie og har desværre ingen gode ideer til
hvad problemet kan være.
Håber du finder en løsning.

Hilsen Rikke

http://www.kandu.dk/

Fra : Flemming Hansen

Dato : 01-01-02 21:54

> Og en leopard danio er også ved at gøre de andre selskab i toilettet.....
Hmmm jamen det var så den..........

Nu har lyset været slukket et par timer, og da jeg tændte det var der FYLDT
med snegle i akvariet...Tror snildt jeg kan tælle 2-300 små og store
snegle...

Jeg har en enkelt pragtsmerling, men det er ligesom den synes det er sjovere
at spise den almindelige fiskemad, end det er at spise snegle..Og det er
selv om de næsten lige har haft 5 dage uden mad for at få stoppet
algevæksten....

Er der andre fisk der spiser snegle ??

Mvh Flemming Hansen

Fra : Flemming Hansen

Dato : 01-01-02 23:30

> Hmmm jamen det var så den..........

jow jow...nu er der fisket 2 ancistrus maller mere op af baljen...Den ene
blev aflivet, for den lå med bugen opad og forsøgte at komme lidt
omkring...Der var intet at se på den overhovedet...
Hvis det bliver ved på den måde, så er der et billigt 180l akvarie tilsalg
inden for en uges tid....Desværre...
Fuck hvor er det trist....

men nu må vi se hvor mange døde der er i morgen tidlig....

-Flemming

Fra : Jan Boegh

Dato : 02-01-02 17:25

"Flemming Hansen" <Unlimited@get2net.dk> wrote in message

> Nu har lyset været slukket et par timer, og da jeg tændte det var der
FYLDT
> med snegle i akvariet...Tror snildt jeg kan tælle 2-300 små og store
> snegle...

Det kunne godt tyde på at du er for flink, når du fodrer.

mvh
Jan