Apropos forsnævring
Fra : Nielsen

Dato : 31-12-01 12:20

Nu snakken har gået om forhudsforsnævring, har jeg et spørgsmål der ligner.

Når jeg er sammen med min kæreste, kan det gøre meget ondt hvis ikke hun er
*virkelig* våd, og det er jo ikke hver eneste gang, vi har overskud til at
sætte en veritabel syndflod i gang dernede (selvom jeg skam gør mit bedste!)
:)

Problemet er, så vidt jeg kan gætte mig til, at hun er en smule snæver mens
jeg er en smule skæv. Dét, der gør så ondt, er den streng der forbinder
pikhovedet med forhudet. Det har været så slemt, at der rent faktisk er gået
hul på strengen, som om den var ved at knække, og det var en blodig affære.
Generende bliver det yderligere af, at vi er ganske så nyforelskede, og
gerne vil hygge os flere gange om dagen, hvilket ikke er muligt, så længe
det gør meget ondt - den falder simpelthen.

En anden faktor er, at når det gør så ondt at føre den ind, bliver det helt
ustyrligt dejligt, når smerten endelig er holdt op og fugten i hende er godt
fordelt. Jeg kommer ganske enkelt for hurtigt (eller *er* sex bare så
dejligt, at jeg kommer for hurtigt i det hele taget? Giv mig gerne nogle fif
med, hvis I har nogle ...)!

Jeg ville blive meget glad, hvis der er nogle her fra nyhedsgruppen, der kan
fortælle mig, hvad der kan være galt, og hvad der i så fald kan gøres ved
det.

På forhånd tak.

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 31-12-01 22:25

"Nielsen" <nospam@nospam.ro> wrote in message
: Nu snakken har gået om forhudsforsnævring, har jeg et spørgsmål der
ligner.

'skyd' løs

:
[...]
: :)

Det kan ikke altid lykkes at gøre hende så safterne driver

[...]

men jeg har selv en skævert (næsten 40 grader) dog uden at det volder mig
nogen former for besvær.
Det kunne da godt lyde som om der er noget alvorligere på færde, når det gør
så ondt, så?
Jeg tror ikke det er noget der kan klares, bare sådan.. jeg ville nok gå til
læge, hvis strengen var ved at knække *avs*

[...]

Sex er dejligt ... og mange mænd kommer for hurtigt - så det er nok et
generelt fænomen (du kan altid lave en tråd om dette, der er nok mange der
kender til det )
Jeg plejer selv at bruge start/stop metoden.

Håber da mit indlæg er til lidt hjælp?

: På forhånd tak.

Jamen selvtak da

--
C/O
'The World Is a Hoax'

Fra : Nielsen

Dato : 31-12-01 16:44

"Sking aka Crash Override" <i.crashed@mainframen.dk> ytrede i

[snip]

> Det kan ikke altid lykkes at gøre hende så safterne driver

Det er sandt, men hun er til al held både utroligt glad for mig og sex, og
er derfor ikke særlig svær at fyre op for passionens iltre flammer hos :)
Men at få hende *så* våd, at det ikke gør ondt, er en anden sag.

> [...]
til
> læge, hvis strengen var ved at knække *avs*

Tak, det var beroligende at høre, at dét, at den er skæv ikke er noget, jeg
skal lægge for mange tanker i, at den er skæv. Men jo, du har nok ret i, at
der kan være noget alvorligere på færde. Jeg går til læge med det.

> [...]
> kender til det )
> Jeg plejer selv at bruge start/stop metoden.

Ja, for søren! Det er skønt. Jeg laver en tråd om det senere i dag, i så
fald, hvis det er, som du siger, et generelt fænomen, berører det nok også
en del mennesker her på nyhedsgruppen, så lad os da endelig tage
diskussionen (og så kan jeg lære nogle tricks!). Jeg ville have spurgt dig,
hvad "start/stop-metoden" er for noget, men det kan du jo så fortælle mig på
et senere tidspunkt :)

> Håber da mit indlæg er til lidt hjælp?

Det gav mig lidt ro i sjælen og hjalp mig til at motivere mig til at få en
tid hos lægen, så dit indlæg var endog meget behjælpeligt :)

> Jamen selvtak da

Det er mig der takker!

--
The pains of love are sweeter far
Than any other pleasures are.

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 01-01-02 06:31

[...]

Det lyder fornuftigt (og jeg har aldrig haft problemer med at den er skæv..
læg dig om på siden, så I ligger i et X når I er aktive - så rammer du lige
hendes G-punkt

[...]

: et senere tidspunkt :)

Glæder mig til at læse de svar der kommer - Start/Stop metoden er kort sagt,
at lige før du kommer, trækker du dig ud, og vedligeholder hendes
opstemmelse med hånden imens du selv lige får lidt styr på det igen

: > Håber da mit indlæg er til lidt hjælp?
:
: Det gav mig lidt ro i sjælen og hjalp mig til at motivere mig til at få en
: tid hos lægen, så dit indlæg var endog meget behjælpeligt :)

Det er jeg glad for at høre

Godt nytår til dig og dine (og alle andre i DSS)

--
C/O
'The World Is a Hoax'

Fra : Leonard

Dato : 31-12-01 17:59

"Nielsen" <nospam@nospam.ro> skrev:

>Dét, der gør så ondt, er den streng der forbinder
>pikhovedet med forhudet.

Jeg har haft problemet med forhudsforsnævring og det løste jeg ved at
bruge kondom. Trak forhuden frem, satte kondom på, og så blev forhuden
ikke trukket tilbage når jeg trængte ind.
Det med fugten kan måske klares med noget glidecreme?
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/