Camping i det jyske, men hvor?
Fra : B.

Dato : 30-12-01 16:42

Hej NG

Hvilke campingpladser kan I anbefale i det midt jyske?

Konen og jeg har været i det sønderjyske, og nordjyske, men nu er turen
kommet til midten.

Vi er ikke så krævende, vi har ikke børn med, men der skulle gerne være
mulighed for at fiske ved en Put and Take sø i nærheden. Helst på pladsen
hvis det er muligt.

Vi regner med at være der i 1 - 2 uger. Godt nok er vi unge (28-29 år), men
det må gerne være en stille og rolig plads. (Skal læses som at vi ikke gider
høre på unge mennesker der fester hele natten).

Mine forældre kommer og overtager vognen når vi tager hjem, så der skal være
mulighed for at have hund der.

Jeg takker på forhånd, samt ønsker alle i NG et godt nytår.

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Michael Edvardsen

Dato : 30-12-01 17:13

Trust campingplads!!
http://www.dk-camp.dk/cgi-bin/dkcamp_new/pladsforside.plx?pladsnummer=755&la
ng=dk
Der var vi i sommers, dejligt sted.
Vi var godt nok ikke i put & taken men Gudenåen løber lige forbi med gratis
fiskeri for pladsens gæster.
Der er ikke langt mellem de små søer i Danmark.
http://home6.inet.tele.dk/ploug/truust.htm

Michael

Fra : Gert Petersen

Dato : 30-12-01 17:40

Hejsa!!

Hessellund Sø-Camping ved Karup har Put and Take og fri fiskeret i Karup å

Mvh.

Gert

Fra : Anders og Berit

Dato : 30-12-01 19:04

Og så er der svømmepøl.

Fra : Kim Nedergaard

Dato : 30-12-01 18:26

en mulighed kunne være Holmens Camping i Ry, de har deres egen P&T, og så er
der ikke langt til gudenå, silkeborgsøerne osv.

Fra : Tommy.T

Dato : 30-12-01 19:50

> Hvilke campingpladser kan I anbefale i det midt jyske?

Hej i gruppen.
Jeg kan på det varmeste anbefale http://www.vammencamping.dk/

Pladsen ligger meget lækkert på en sydvendt skråning ned til Tjele Langsø,
hvor der er fiskeret fra kyst og båd uden motor. Egen båd, kano eller
lignende kan medbringes.

Hund er meget velkommen, mens køtere er forbudt (Ejer uden livline til
hunden).

På pladsen er fjernsyn, ghettoblastere og lignende ikke velset, hvis naboen
føler sig generet. I så fald vil lejrchefen stoppe det efter en henstilling.

Hver aften er der åbent ildsted i fælleshuset, hvor man også kan hygge sig
med levende musik og mange andre aktiviteter, men kig selv på hjemmesiden.

Pladsen er meget berømt i Tyskland og Holland og blev kåret som årets plads
i Holland sidste år.

Vi er kommet der i 7 år og vender helt sikkert tilbage næste sommer.

Godt nytår til alle i gruppen.

Med venlig hilsen

Tommy Thøgersen
Odense

Fra : Ole Hanelius

Dato : 31-12-01 08:00

"B." <haldgaard@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Hej NG
>
> Hvilke campingpladser kan I anbefale i det midt jyske?

[Snip]

> Jeg takker på forhånd, samt ønsker alle i NG et godt nytår.
>

> Med venlig hilsen
>
> Peter

Hej Peter

Jeg kan som Gert varmt anbefale Hessellund Søcamping ved Karup Å
De har stort set det hele, og her er linket til deres hjemmeside
http://www.hessellund-camping.dk/

Med venlig hilsen
Ole Hanelius
www.hanelius.com

Fra : Ib Laurberg

Dato : 04-01-02 19:27

Hej.
Jeg kan anbefale en god campingplads på Thyholm, 20km nord for Struer. En
dejlig rolig plads med gode facilliteter bla. helt ny toiletbygning fra
2001. Ligger ned til Limfjorden med udsigt til Jegindø.
Godt fiskevand og der er masser af fiskesøer i nærheden.
Pladsen hedder :
Tambosund Camping
Jegindøvej 27
779 thyholm