Måske OT.:At få IP-adr vist i tollbar
Fra : Brian Østergaard

Dato : 29-12-01 22:43

Hej NG

Har i kendskab til et lille program der kan vise den IP-adr jeg får tildelt
når jeg kalder op med min TDC-netexpress ?

Jeg ved godt at ip-config kan fortælle mig det, men jeg ville gerne have et
lille stykke soft, som kunne vise ip-adressen i windows´ taskbar ved siden
af uret.
Jeg har søgt på Tucows, men kan kun finde noget til mac.

Med venlig hilsen
Brian Ø

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-12-01 22:50

"Brian Østergaard" <mantaREMOVEbrian@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Har i kendskab til et lille program der kan vise den IP-adr jeg får
tildelt
> når jeg kalder op med min TDC-netexpress ?

Hmmm, næ ikke sådan lige...

Men jeg kan da anbefale DNS2go som er en dns services. Hvor du altid har den
samme adresse til din computer....

Det fungere ved at have et lille klient program kørende, som desuden har et
par andre gode funtkioner. Programmet tjekker hele tiden din IP, og holder
DND serveren underrettet...

Så på den måde, kan din computer fx. altid hede "brian_denmark.dns2go.com"
bare som en ide´

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-12-01 22:51

> Men jeg kan da anbefale DNS2go som er en dns services. Hvor du altid har
den
> samme adresse til din computer....

Og i programmet, kan du selvfølgelig se hvilken IP du har.