Køre Zonealarm i baggrunden
Fra : Anders H. Andersen

Dato : 29-12-01 21:03

Hej
I et par dage havde jeg problemer med at nogle programmer som hele
tiden fik connection refused.

Det virkede som om de ikke kunne komme igennem portene men jeg havde
jo ikke Zonealarm til køre den var bare installeret og jeg havde slet
ikke bedt den om at lukke nogen port.

Da jeg startede Zonealarm fandt jeg ud af den alligevel lukkede
portene.

Nu er spørgsmålet køre Zonealarm i baggrunden et eller andet sted?

mvh
Anders

Fra : JOH

Dato : 29-12-01 23:47

"Anders H. Andersen" <aha@_Remove_this_ worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> portene.
>
> Nu er spørgsmålet køre Zonealarm i baggrunden et eller andet sted?

Det problem har jeg også haft med ZoneAlarm.
Den forsætter pta. at du har disablet den, det eneste der hjælper er at
afinstallere den og genstarte din pc.
Om de har rettet dette i nyeste version af Zonealarm ved jeg ikke, men idag
bruger jeg sygate istedet.

Mvh
Jens

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 02-01-02 15:59

On Sat, 29 Dec 2001 23:47:26 +0100, "JOH" <JO@Johansen.dk> wrote:

>Det problem har jeg også haft med ZoneAlarm.
>Den forsætter pta. at du har disablet den, det eneste der hjælper er at
>afinstallere den og genstarte din pc.
Det ret underlig at den lukker på et tilsynladen tilfældigt tidspunkt.
>Om de har rettet dette i nyeste version af Zonealarm ved jeg ikke, men idag
>bruger jeg sygate istedet.
Det prøver jeg også nu.

mvh
Anders