Hjælp... Problemer med OKI OL400 ex Printe~
Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 29-12-01 18:12

Hej alle

Min svigermor har problemer med sin OKI OL400ex printer - den fejlmelder med
"FEJL 71"
Ifølge Manulaen betyder det noget med controlleren - tilkald service.

Nu har den efterhånden en sådan alder, at man ikke bare tilkalder noget som
helst. Men hun ville nu gerne ha' den til at virke igen.

Er der nogen, som kender til fejlen og evt. løsning?

Det er opstået efter tonerskifte - Toner og tonerkassen er monteret korrekt
(siger jeg) og alt er rengjort med nænsom hånd, efter at fejlen er opstået.

Håber, I kan hjælpe mig

Send venligst svar på mick@dk2net.dk, da jeg ikke læser gruppen så tit!

Hilsen Michael

Fra : Klaus

Dato : 30-12-01 01:25

"Michael Svarre Hansen" <mick@silkeborg.bib.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
korrekt
| (siger jeg) og alt er rengjort med nænsom hånd, efter at fejlen er

Jeg mener at kunne huske at min havde samme fejlnr. Det var halogenrøret der
opvarmer valsen, der var brændt ud.
Klaus

Fra : Villy Jensen

Dato : 30-12-01 13:53

Kik i manualen!

Hvis "FEJL 71" betyder 'defekt fuser' eller lgn. så FRISBEE!!!
- en ny fuser koster min. 800,-!!!!!!

'død fuser' er en standard-OKI-sliddel(fejl), så den findes nok ikke 'brugt'

Surt show.

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy