Baggrund til Css
Fra : Jesper Schlæger

Dato : 28-12-01 23:53

Hvorledes laver man sin CSS valid mht baggrund, når man ikke ønsker nogen
baggrund?

--
Med venlig hilsen/best regards

Jesper Schlæger
schlager@tdcadsl.dk

http://home20.inet.tele.dk/schlager

Fra : Jakob Andersen

Dato : 28-12-01 23:57

"Jesper Schlæger" <schlager@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvorledes laver man sin CSS valid mht baggrund, når man ikke ønsker nogen
> baggrund?

Jeg vil gætte på:

background-color:transperant;

--
Jakob Andersen

Fra : Allan Vebel

Dato : 29-12-01 00:59

"Jakob Andersen" <jakob@effectus.dk> skrev

> Jeg vil gætte på:
> background-color:transperant;

Eller bare:

background:transparent;

Det er ikke nødvendigt at definere "background" medmindre
"color" er defineret - og omvendt.

Det er også vigtigt at "transparent" er stavet korrekt, ellers
virker det ikke

--
Allan

Fra : Jakob Andersen

Dato : 29-12-01 10:50

"Allan Vebel" <allan@vebel.dk> wrote in message
> Det er også vigtigt at "transparent" er stavet korrekt, ellers
> virker det ikke

Den har mig og validatoren slåsset om før

--
Jakob Andersen

Fra : Jesper Schlæger

Dato : 29-12-01 12:03

"Jakob Andersen" skrev

> Den har mig og validatoren slåsset om før

Og det samme har jeg og validatoren nu også.... Nå men mange tak og
_endelig_ et valid Stylesheet

Jesper Schlæger