Matrix...
Fra : Rags

Dato : 28-12-01 19:04

hej ng
jeg har uden held prøvet at lave "Matrix" effects, efter beskrivelse på
denne side.
http://www.flashkit.com/tutorials/Special_Effects/The_Matr-Kelly_Ma-152/inde
x.shtml

er der en vendelig sjæl som kan sige mig om der er fejl i beskrivelsen eller
det er mig som er en klovn.

mvh
Rags

ps : jeg har mit foreslag liggende som jeg kan sende til dig hvis du vil se
på det.

Fra : Rags

Dato : 29-12-01 09:06

det lader til at linket ikke virker.