Optisk mus til bærbar
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 28-12-01 17:01

Jeg er ved at være lidt træt af det mousepad der er på min Sony Vaio FX108K
bærbare, så jeg vil gerne slutte min egen mus til, enten en dexxa optisk
eller Genius kuglemus. Jeg har fået fat i en omformer fra PS2 til seriel så
de passer i seriel porten på maskinen. Hvordan får jeg musen installeret i
windows 2000 ??
På forhånd tak.
Mvh.
Christian

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 28-12-01 18:08

jeg har prøvet bare at køre driverne ind, men der er ingen lys i musen som
der plejer at være når jeg bruger den på min stationære. Skal man
konfigurere serielporten for at bruge den til en mus??

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 28-12-01 20:37

Seriel porten leverer ikke strøm nok til musen