Skærme
Fijala 3554
Q: LG Flatron skærme
Fra : Peter

Dato : 28-12-01 14:14

Jeg købte en LG Flatron 775FT i efteråret 2000. 1 måned senere begyndte den
at slukke af sig selv når den blev varm, og ville ikke tænde igen før den
blev kold. Den blev selvfølgelig byttet på garantien - de sendte mig en ny
uden spørgsmål (direkte fra importøren), hvorefter jeg returnerede den gamle
på deres regning!!

Den næste er lige "gået kold" her for nylig, jeg tror at styreeletronikken
er stået af - billedet er helt forvrænget, og det kan ikke justeres
overhovedet. Den bliver også byttet direkte af importøren, uden problemer.
Der skulle gerne være en ny på vej i posten.

Spørgsmålet er så: Er jeg den eneste hvis LG skærme går så meget i stykker??
De har jo rigtig god service (de sender en ny og får først derefter den
gamle retur - alt på deres regning) men det er alligevel træls at skulle
skifte skærm hele tiden...

Og godt nytår!

Peter Løkke

Fra : Remmen

Dato : 29-12-01 10:01

"Peter" <peters@indbakke.dk> skrev i en meddelelse

[Cut]

> [...]
> De har jo rigtig god service (de sender en ny og får først derefter den
> gamle retur - alt på deres regning) men det er alligevel træls at skulle

Nej, du er ikke den eneste! Jeg var igennem 3 LG FT 915+ med forskellige
problemer før jeg fik mig en Samsung SyncMaster 900NF. Et byt jeg ikke har
fortrudt!

Lars