Brænderproblemer med Acer/EasyCD Creator
Fra : Steven Sørensen

Dato : 28-12-01 12:27

Hej
Som overskriften antyder har jeg problemer ved brænding. Når jeg brænder
audioCD´er der er over 74 minutter på "Disc at once", kommer der meget højt
støj (skrat) på de sidste numre.

Er det brænderen (Acer) eller softwaren (EasyCD Creator 3.5) der ikke kan
klare mosten ved overlængde?

Steven

Fra : CRH

Dato : 28-12-01 12:43

> [...]
> støj (skrat) på de sidste numre.
>
> Er det brænderen (Acer) eller softwaren (EasyCD Creator 3.5) der ikke kan

Hej
Jeg har også haft samme problem med det.
Jeg har også Acer brænder (4x2x32) jep det er af ældre model
Jeg har skiftet til NERO software.
Det hjalp.

Hilsen Carsten