Strømforsyning
Fra : Anders Koch

Dato : 28-12-01 08:41

Hallo og godt nytåt

Jeg var ude for en kedelig oplevelse i går, da min Win 2000 server gik
ned.
Efter at havet kigget nærmere efter kunne jeg se og lugte at
strømforsyningen
var brændt af.
Mit spørgsmål er så: er der nogen af jer der har prøvet noget ligende
og hvad foresagede det. Kan jeg forvente at bundkortet også er futtet
af samt skærm, net, SCSI diske plus kort også er brændt af.
Er det nogen god ide at bare sætte en ny strømforsyning i og se hvad
der så sker
eller skal man fjerne de enkelte dele og så sætte dem i lidt efter
lidt.
Hvad er fremgangs måden efter en sådan nedtur.

MVH.
Anders Koch

Fra : Jan Jensen

Dato : 28-12-01 09:41

Hej

Prøv da at sætte en ny PSU i, så må du se hvad der sker...
Højst sansynligt er det kun den som er defekt. Ex. kan det være at
blæseren er stoppet, og den er blevet knaldhamrende varm.

Hilsen Jan Jensen

Fra : **TRADS**

Dato : 28-12-01 10:17

Min mor´s putter har lige været udsat for det samme..
Den var lige pludsalig helt død..
Det var strømforsyningen - Den blev skiftet og nu virker alt igen..