Mega irriterende
Fra : Kaffe

Dato : 27-12-01 18:49

Hey Group

Når jeg med IE 5 - 6 går ind på www.djh.dk virker
image swapping'en på menupunkterne meget langsom.
Hver eneste gang skal IE downloade billedet, og det bliver ikke
hentet fra cachen... hvorfor ikke??
Netscape derimod kører det helt dynamisk.

Beklager, hvis det er den forkerte gruppe...
Hvis I gider skrive hvilken en det så hører til?

-- Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-12-01 19:29

Såvidt jeg kan se fungerer preloadningen fint.

Fra : Stig Nygaard

Dato : 27-12-01 22:44

Hej Kaffe

Kaffe wrote:

> Når jeg med IE 5 - 6 går ind på www.djh.dk virker
> image swapping'en på menupunkterne meget langsom.
> Hver eneste gang skal IE downloade billedet, og det bliver ikke
> hentet fra cachen... hvorfor ikke??

Har du prøvet at ændre på browsernes cache-indstillinger ?

Mvh. Stig
stig@rockland.dk
* Bedre (D)HTML ? --> http://www.rockland.dk/stig/upghtml.html *

Fra : Nick Christensen

Dato : 28-12-01 02:45

> Når jeg med IE 5 - 6 går ind på www.djh.dk virker
> image swapping'en på menupunkterne meget langsom.

Har samme problem.

Men, den font du har skrevet på knapper med, kan jeg ikke få den? Du er
velkommen til at maile den eller skrive et link til den. Tak på forhånd.

Fra : Kaffe

Dato : 28-12-01 15:23

Jeg skal se hvad jeg kan gøre..
Nu er det ikke mit site, men jeg prøver.

- Peter

Fra : Nick Christensen

Dato : 28-12-01 17:08

> Jeg skal se hvad jeg kan gøre..
> Nu er det ikke mit site, men jeg prøver.

Okay, tak på forhånd.