Hvor mange watt
Fra : wn

Dato : 26-12-01 17:01

Hej ng

Jeg overvejer at købe et nyt bundkort ESC K7S5A ATX + en AMD DURON 1000Mhz.
Hvor stor strømforsyning skal der til den nuværende er på 200 watt

PFH tak WN

Fra : Jesper

Dato : 26-12-01 17:28

"wn" <wan@city.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ng
>
> Jeg overvejer at købe et nyt bundkort ESC K7S5A ATX + en AMD DURON
1000Mhz.
> Hvor stor strømforsyning skal der til den nuværende er på 200 watt

Jeg bruger 300 W til ESC K7S5A og 1,4 T-bird. Jeg kan ikke anbefale, at
man sætter mindre på end 300 W til 1000Mhz, men det afhænger
selvfølgelig også af strømforsyningens kvalitet, og hvor meget
ekstraudstyr der skal tilsætes, og hvilket slags grafikkort der er tale
om.

MVH Jesper

Fra : Søren Emig

Dato : 27-12-01 18:14

"wn" <wan@city.dk> wrote in message news:a0crvs$197u$1@news.cybercity.dk...
> [...]
1000Mhz.
> Hvor stor strømforsyning skal der til den nuværende er på 200 watt

Det burde være nok. Dog er mange af de "gamle" strømforsyninger af en sådan
opbygning, at de ikke levere nok A på 5v og -5v siden. Prøv!!! Hvis lortet
er ustabilt, køb en ny.