Autostol til 4-årig
Fra : HANNE MOOS

Dato : 25-12-01 20:48

Jeg skal til at skifte datterens autostol ud. Og synes det er en jungle af
mærker og godkendelser m.v.
Hvad kan I anbefale? Jeg forestiller mig en af dem som egentlig er en
selepude med rygstøtte som så kan tages af senere. Er de gode, og hvis ja -
hvilken model??
Hun er 4½ år gammel.

Hej fra
Hanne

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 26-12-01 19:26

"HANNE MOOS" <moosbille@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Hvad kan I anbefale? Jeg forestiller mig en af dem som egentlig er en
> selepude med rygstøtte som så kan tages af senere. Er de gode, og hvis

Hej,
Vi har en Römer King model Römer StarRiser som svarer til din beskrivelse,
og den er vi meget tilfredse med. Rygstøtten kan netop tages af/købes
separat, og bredden på puden kan også indstilles. Man anvender bilens
normale sikkerhedssele, og stolen er nem at flytte. Den har alle de
relevante godkendelsessymboler.
Et lille tip: Nu ved jeg ikke hvor i DK du bor, men den er rimeligt tit på
tilbud i de store centre i Flensburg til en pris der nærmer sig halv pris i
Danmark.

Stolen kan ses på:

http://www.fdm.dk/shopograbatter/shop/varerprafdeling.asp?ID=18&mLVL1=13&mID
=344

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 26-12-01 21:14

Hej

Andreas M. Hansen wrote:

<SNIP>

> Et lille tip: Nu ved jeg ikke hvor i DK du bor, men den er rimeligt tit på
> tilbud i de store centre i Flensburg til en pris der nærmer sig halv pris i
> Danmark.
<SNIP>

Du har vel ikke nogle navne eller links til centrene?

mvh
Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 27-12-01 13:06

">
> Du har vel ikke nogle navne eller links til centrene?

Vi købte vores i det store byggemarked "Praktiker" som ligger i Förde Park,
men jeg har også set den på tilbud i Real som ligger i samme center.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 27-12-01 20:54

Hej

Takker - så mangler bare det sidste spørgsmål - hvad kostede den?

mvh
Karsten

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 28-12-01 00:26

> Takker - så mangler bare det sidste spørgsmål - hvad kostede den?

139 DM for et komplet sæt, siddepude + ryglæn mener jeg det var.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : HANNE MOOS

Dato : 28-12-01 20:49

Kære Begge

Tak for svarene. Jeg har tjekket den på FDM's side - og det ser helt rigtigt
ud. Og så kan jeg jo bare ærge mig over at bo i København - når det nu er
så meget billigere i Flensborg.

Tak for hjælpen.

Hanne