Kan ikke tænde min mobil NOKIA 3310 V.5.3
Fra : server DK

Dato : 25-12-01 09:08

Hejsa

jeg har prøvet at rode med flash med min nokia 3310 v3.5

jeg har prøvet at unlocke min mobil men uden held.
jeg har købt et flashkabel.
og hente flasher som program
den er hele tiden kommet med fejl når jeg skulle prøvet at åbne den.
så fik jeg afvide at jeg skulle lige en gamle flash inde i steder og det
gjorde jeg så
og nu kan jeg ikke tænde min tlf.

hvad kan da værer galt og havd kan jeg gører.
hilsen thomas

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 25-12-01 11:44

Hej Thomas

I hvilket adresseområde lagde du din backup ind? hvis du har gjort det fra
en anden adresse end dengang du tog backupen har du sikkert ødelagt noget i
et højere område. Jeg har selv været ude for det samme der tog jeg en backup
fra en anden telefon fra 00220000 og op til 00380000 og lagde den ind og så
virkede det igen. Håber du får held med det.

MVH
Bjarne Jensen

server DK <twp@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c283388$0$62898$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Lars Kristensen

Dato : 25-12-01 14:22

Du mener fra 00200000 til 00400000, ikke osse!
Ellers går der kuk i den igen hvis du mener 00220000

Mvh. Lars

---

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 25-12-01 18:49