bærbar som dhcp server ?
Fra : testpersonen

Dato : 24-12-01 22:11

hejsa alle..

jeg har en bærbar som jeg vil bruge som mp3 afspiller og dhcp server når jeg
holder lantræf hos mig.. men hvordan sætter man winxp op til og være dhcp
server ?? Og nej der er IKKE internet tilrådighed...
det er et RENT lan :)

Testpersonen

Fra : Safari

Dato : 25-12-01 16:18

ved det ikke. men du kan downloade diverse dhcp servere inde på tucows.com.
der er også en indbygget i sygate home network. som kan findes på sygate.com