|
| Brevfletning Fra : Lasse |
Dato : 24-12-01 10:43 |
|
Hej
I excel har jeg en flok adresse oplysninger, som jeg gerne vil lave til
adresse labels, men jeg kan ikke få de rigtige data ind i mit word dokument.
Mine oplysninger i Excel står på flg. steder:
Navn i celle: A1-
Adresse i celle: W1
Postnr. i celle: X1
By i celle: Y1
Jeg brevfletter i word, og vælger så excel som datasource, og det går fint
indtil jeg så skal vælge
"Named or cell range", og jeg kan så vælge "Entire Spreadsheet".
Når jeg så går videre, og skal vælge mine celler (tror jeg) så får jeg ingen
celler frem jeg kan bruge...
Er der nogen der kan/vil hjælpe ?!
| |
Leo Heuser (24-12-2001)
| Kommentar Fra : Leo Heuser |
Dato : 24-12-01 11:05 |
|
Hej Lasse
Når du får dialogboksen "Åbn datakilde" frem, sætter
du "hak" i feltet "Vælg metode".
Når dialogboksen "Bekræft datakilde" dukker op, vælger
du "Microsoft Excel-regneark via konverteringsprogram".
Ved næste dialogboks vælges i øverste felt det ark, data befinder sig i.
--
Med venlig hilsen
Leo Heuser
"Lasse" <lmn1999_2000@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:3c26f88e$0$46383$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
> I excel har jeg en flok adresse oplysninger, som jeg gerne vil lave til
> adresse labels, men jeg kan ikke få de rigtige data ind i mit word
dokument.
>
> Mine oplysninger i Excel står på flg. steder:
> Navn i celle: A1-
> Adresse i celle: W1
> Postnr. i celle: X1
> By i celle: Y1
>
> Jeg brevfletter i word, og vælger så excel som datasource, og det går fint
> indtil jeg så skal vælge
> "Named or cell range", og jeg kan så vælge "Entire Spreadsheet".
>
> Når jeg så går videre, og skal vælge mine celler (tror jeg) så får jeg
ingen
> celler frem jeg kan bruge...
>
> Er der nogen der kan/vil hjælpe ?!
>
>
>
>
| |
|
|