Falck/DAH og knallert
Fra : Martin Andersen

Dato : 22-12-01 16:47

Hej.

Kan man blive medlem med en knallert (30).
På Falck og DAH's sider står kun nævnt EU 45
scooter..

Hilsen Martin.

Fra : Mads Jensen

Dato : 22-12-01 16:48

"Martin Andersen" <maa.150@rsk.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Kan man blive medlem med en knallert (30).
> På Falck og DAH's sider står kun nævnt EU 45
> scooter..
>
> Hilsen Martin.

Det mener jeg godt at man kan.

Mads

Fra : Martin Andersen

Dato : 22-12-01 22:54

Tak for svarene !

Martin.

Fra : Michael Jensen

Dato : 22-12-01 20:40

"Martin Andersen" <maa.150@rsk.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man blive medlem med en knallert (30).
> På Falck og DAH's sider står kun nævnt EU 45
> scooter..

Falck tilbyder et Cykel/knallert abonnement som koster 217,43 for et års
medlemskab. Jeg er selv abonnent hos Falck og de gange jeg har haft brug for
dem har de været der kort tid efter jeg har ringet. Abonnementet har en
dækningskode der hedder 09. Du kan bestille abonnement ved at ringe til
Falck Kundeservice på tlf. nr.: 70 10 20 31.

God jul.

Med Venlig Hilsen

Michael Jensen

Fra : LaLLe

Dato : 23-12-01 02:29

"Michael Jensen" <michael-j@FJERNDETTETcool.dk> skrev i en meddelelse
> "Martin Andersen" <maa.150@rsk.dk> skrev i en meddelelse
>
> Falck tilbyder et Cykel/knallert abonnement som koster 217,43 for et års
> medlemskab
Det var dælme rart at vide da jeg skal danmark rundt på scooter til sommer
og jeg vil ikke stå uden scoot i hvis det går galt på den ene eller anden
måde. Rart nok at have.

LaLLe
www.ghetto-net.dk/stalker

Fra : Michael Thomsen

Dato : 23-12-01 09:57

Hey.. Dækker de også hvis man bliver bustet af kagerne og de vil have
knallerten i syn.. Så kommer falck jo og henter den.?? :)

Mvh Michael

Fra : Michael Jensen

Dato : 23-12-01 10:09

> Hey.. Dækker de også hvis man bliver bustet af kagerne og de vil have
> knallerten i syn.. Så kommer falck jo og henter den.?? :)

Det vil jeg bestemt mene at de gør, men jeg er ikke helt sikker! Dog kan du
jo ringe til Falck og spørgre dem af :)