Nummeret til julemanden
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-12-01 09:58

Er der ikke nogen der har nummeret, som man kan ringe
til for at tale med julemanden?

Vi har noget ret vigtigt, at tale med ham om

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Heidi

Dato : 22-12-01 11:39

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:_WXU7.3435$Zm5.238739@news000.worldonline.dk...
> Er der ikke nogen der har nummeret, som man kan ringe
> til for at tale med julemanden?
>
> Vi har noget ret vigtigt, at tale med ham om

Jeg har desværre ikke det rigtige nummer, mener kun at jeg fik
at vide i går at det var noget med 3838 osv. - men prøv lige for sjov
at søge på julemand på www.krak.dk - det kommer der rent faktisk
et resultat ud af! Om han så kan hjælpe med det i skal snakke med
ham om, tør jeg dog ikke love...

--
Mvh. Heidi
http://www.hct.hjem.wanadoo.dk

Fra : NM

Dato : 22-12-01 15:47

"Sabina Hertzum" skrev d. 22-12-01 09:58 dette indlæg :
> Er der ikke nogen der har nummeret, som man kan ringe
> til for at tale med julemanden?
>
> Vi har noget ret vigtigt, at tale med ham om
>
> --
> knus sabina

Hej Sabina -

tlf. nr. er 38383138, god fornøjelse !