Nye driver til Via chipset
Fra : Chipmand

Dato : 22-12-01 02:28

Hejsa
Så er der kommet nye drivere til Via chipset på dette link
http://www.viahardware.com/download/index.shtm#4in1

God Jul

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-12-01 19:47

"Chipmand" <chipmand@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa
> Så er der kommet nye drivere til Via chipset på dette link
> http://www.viahardware.com/download/index.shtm#4in1

Hmm,, der står det er til Windows XP....

har du fundet ud af at få den til at indstallere? Setup´en er nemlig baseret
på 16 bit..... Og der sker ik en dyt...

Fra : Chipmand

Dato : 22-12-01 20:16

On Sat, 22 Dec 2001 19:46:33 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>"Chipmand" <chipmand@nospam.dk> skrev i en meddelelse

>Hmm,, der står det er til Windows XP....
>
>har du fundet ud af at få den til at indstallere? Setup´en er nemlig baseret
>på 16 bit..... Og der sker ik en dyt...

Jeg havde ingen problemer med at installere dem bruger selv
Win me.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-12-01 20:25

> Jeg havde ingen problemer med at installere dem bruger selv
> Win me.

Ja, og den kan også køre 16 bit programmer.... Det var Windows XP jeg
kørte... og den vil fanme ikke indstallere... Når jeg trykker på setup
filen, sker der ikke en dyt. Og i joblisten, er der et program der heder
"wowexec.exe" 0 bytes hukommelse, og så "setup.exe" som også bruger
ingenting af hukommelsen.... Og dem kan jeg så lukke ned,, og prøve igen,
men en vil stadig ikke åbne setup´en... Har også prøvet at køre den i
kompatibel mode,,, til Windows 95.. Ved 98, sker der heller ikke noget..

Fra : Ove Kristensen

Dato : 22-12-01 21:24

> [...]
>
> Ja, og den kan også køre 16 bit programmer.... Det var Windows XP jeg
> kørte... og den vil fanme ikke indstallere... Når jeg trykker på setup

Har du husket at pakke den ud med RAR ?

Mvh
O.K.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-12-01 21:29

"Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Har du husket at pakke den ud med RAR ?

Næe,, jeg pakkede den ud med Windows XP... Det er jo bare en Zip pakke,, og
den pakkede dem da også ud.

Fra : Ove Kristensen

Dato : 22-12-01 22:14

> "Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Næe,, jeg pakkede den ud med Windows XP... Det er jo bare en Zip pakke,,
og
> den pakkede dem da også ud.

Ja så skulle der ikke være noget at komme efter

Mvh
O.K.

Fra : Freeloader

Dato : 22-12-01 23:48

> [...]
> men en vil stadig ikke åbne setup´en... Har også prøvet at køre den i
> kompatibel mode,,, til Windows 95.. Ved 98, sker der heller ikke noget..

Jeg har ikke haft problemer med dem. Jeg bruger Windows XP US, og den
installerede dem bare da jeg klikkede på setup.exe.