Simlåst fon uden Abonnoment
Fra : FTW-81

Dato : 21-12-01 18:34

Hejsa

Det er vedr. min kæreste har købt en telefon hos sonofon uden adonnoment
(eller hvordan det nu end staves) også var at jeg ville høre om det egentlig
er lovligt at de alligevel sælger den simlåst til sonofon når den er blevet
købt uden noget???

Med Venlig Hilsen

Daniel Eg

Fra : Daniel Broxgaard

Dato : 24-12-01 23:26

efter at jeg ved må de ikke simlook telefon´er mere.... men der er nogle der
gør det...