Hvad er en PSU?...
Fra : Scorpio

Dato : 19-12-01 18:57

Se subject...

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:
www.StartLinket.dk

Fra : Hellfire

Dato : 19-12-01 18:53

"Scorpio" <tbd@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Se subject...
>
> M.v.h Morten Jørgensen
> Webmaster og Redaktør på:
> www.StartLinket.dk

Strømforsyning (engelsk: (P)ower (S)upply (U)nit).

Fra : Scorpio

Dato : 19-12-01 19:11

"Hellfire" <hepa@tdcspace.dk> wrote in message
> Strømforsyning (engelsk: (P)ower (S)upply (U)nit).

Da mener du vel så den dér rimelige store aflukkede kasse som sidder inde i
kabinettet?
Det er vel så også dér hvor den store blæser som blæser luft ud omme bag ved
kabinettet sidder i?

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:
www.StartLinket.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-12-01 19:39

Scorpio skrev:

>Da mener du vel så den dér rimelige store aflukkede kasse som sidder inde i
>kabinettet?

Ja.

>Det er vel så også dér hvor den store blæser som blæser luft ud omme bag ved
>kabinettet sidder i?

Ja.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Jean Pierre

Dato : 19-12-01 22:26

Hey jeg havde da en PSU som blæste luften op i toppen af kabinettet. No
wonder jeg fik lockups hele tiden til jeg fik boret huller der :).

>Det er vel så også dér hvor den store blæser som blæser luft ud omme bag
ved
>kabinettet sidder i?

Ja. (I de fleste tilfælde)

Jep jeg keder mig *S*

--
MVH Jean Pierre

Fra : Hellfire

Dato : 19-12-01 22:38

"Jean Pierre" <jp@aub.dk> skrev i en meddelelse
> Hey jeg havde da en PSU som blæste luften op i toppen af kabinettet. No
> wonder jeg fik lockups hele tiden til jeg fik boret huller der :).
"snip"

Heh, case-modding er sjovt, har selv leget lidt med min Dremel

Fra : Jean Pierre

Dato : 20-12-01 03:48

Meget apropo casemodding
http://bit-tech.net/article/57/