Flet fra Outlook XP contacts til Word?
Fra : Niels Sloth

Dato : 19-12-01 12:59

Jeg vil gerne flette fra mine Contacts i Outlook til Word, begge XP i
UK version, så jeg kan skrive kuverter ud til 25-30 mennesker, men jeg
kan ikke få det til at virke, jeg får en fejl om at databasen ikke er
tilgængelig : The operation can not be completed because of dialog or
database engine failures.

Jeg kan godt vælge modtagerne enkeltvis i Tools/Letters and
Mailing/Envelopes and Labels , men altså ikke flette dem alle på en
gang.

Er der nogen der kan få det til at virke?

Mvh. Niels

Fra : Finn

Dato : 21-12-01 21:05

Løsning sendt dirækte til Niels det er en hel tutorial. Skulle andre have
brug for denne send mig en e mail og jeg vil sende den til jer
cheers Finn

Fra : Niels Sloth

Dato : 22-12-01 18:13

Hej igen

Jeg kan desværre ikke se at jeg har fået den, vil du sende den igen?
Mail er sloth@post1.tele.dk

Mvh. Niels