Username på netværk
Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 18-12-01 22:11

Jeg har lavet en application, der kobler på et netværk, her skal den så give
til kende, hvilken bruger der er logget på, jeg havde tænkt på at bruge
Login, eller det navn der har registreret Windowsversionen - men jeg kan
ikke rigtig finde dem i Registry - nogen foreslag ?

Ulrik Vadstrup

Fra : Thomas Rose

Dato : 18-12-01 23:58

Hej Ulrik,

"Ulrik Vadstrup" <vadstrup@post12.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Login, eller det navn der har registreret Windowsversionen - men jeg kan
> ikke rigtig finde dem i Registry - nogen foreslag ?

hvis du tænker på at trække brugernavnet ud kan du bruge funktionen
GetUserName (fra Windows.pas)...

Cheers,
Thomas

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 19-12-01 21:19

"Thomas Rose" <trose@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> give
>
> hvis du tænker på at trække brugernavnet ud kan du bruge funktionen

Det var lige den jeg manglede - takker