Via 4i1 og XP
Fra : Larz

Dato : 18-12-01 21:27

jeg har hentet via's drivere, men har et INF problem... den vil ikke
installere... hvad gør jeg?
jeg har en PCI simple communications controller og VIA bus master ide
drivers med udråbstegn og de skulle gerne væk.

Larz

Fra : orbital

Dato : 19-12-01 12:12

On Tue, 18 Dec 2001 21:27:28 +0100, "Larz" <balder@get2net.dk> wrote:

> [...]
>jeg har en PCI simple communications controller og VIA bus master ide
>drivers med udråbstegn og de skulle gerne væk.

4in1 er historie, når man bruger XP, skulle jeg mene. Har du haft
disse spørgsmålstegn hele tiden, eller er det en brækket installation
?
Måske en nyere bundkort bios, eller drivere til controlleren hvis det
f.eks. er en promise controller.

mvh

John

Fra : Seth

Dato : 19-12-01 12:18

> [...]
> ?
> Måske en nyere bundkort bios, eller drivere til controlleren hvis det

Totalt enig! jeg har selv kun haft bøvl, når jeg har prøvet at smide 4in1
ind og det kører perfekt uden (WinXP)

Seth

Fra : Freeloader

Dato : 19-12-01 13:00

"Seth" <crow_104@hotmail.com> wrote in message

> Totalt enig! jeg har selv kun haft bøvl, når jeg har prøvet at smide 4in1
> ind og det kører perfekt uden (WinXP)
>
> Seth

Min XP blev markant bedre efter jeg smed de nye 4in1 drivere i. VIA udvikler
jo altså også deres 4in1 drivere til XP, hvis i kigger rigtigt godt efter på
VIA's hjemmeside!!

Fra : Klaus

Dato : 19-12-01 14:32

"Freeloader" <freeloader2k@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
udvikler
> jo altså også deres 4in1 drivere til XP, hvis i kigger rigtigt godt efter

Ja, deres nye VIA 4-in1 4.36 er den officielle VIA 4-in-1 til Windows XP. Så
hvis det er 4.35 eller en tidligere version du har installeret, så prøv at
hente den nye...

Fra : Ove Kristensen

Dato : 08-01-02 08:14

"Klaus" <klausolsen@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> hvis det er 4.35 eller en tidligere version du har installeret, så prøv at

Jeg kører med Asus A7V133 og promise controller og jeg har hentet de sidste
nye 4in1 4.37 og det kører helt
perfekt

Mvh
OveK.