sideskift ved udskrift
Fra : Niels Rasmussen

Dato : 18-12-01 17:00

Er det muligt at bestemme sideskift, når brugeren udskriver websiden, sådan
at f.eks. mange personers data bliver udskrevet med en ny side for hver
person.
mvh. Niels

Fra : Ole Madsen

Dato : 18-12-01 18:23

"Niels Rasmussen" <niels@rielyst.dk> wrote in message
> [...]
sådan
> at f.eks. mange personers data bliver udskrevet med en ny side for hver

Det er det, du skal bare lave en

<? echo "$data <P style=\"page-break-after: always\">"; ?>

Det kan godt være at du skal have en class istedet for, og tage page break
op i <style> </style>

always , auto , avoid , left , right , inherit er de værdier som der kan
være

Ole

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 18-12-01 18:52

"Ole Madsen" <olem@post6.tele.dk> skrev
> "Niels Rasmussen" <niels@rielyst.dk> wrote
>
> Det er det, du skal bare lave en
>
> <? echo "$data <P style=\"page-break-after: always\">"; ?>

Øh, det her ligner noget php... det er jo ret beset CSS

Så tror du ikke man skulle nøjes med: <p style="page-break-after: always;">

I øvrigt hører den slags spørgsmål til i news:dk.edb.internet.webdesign.html

--
/Kasper
Anders Fogh - Han er go'

Fra : Ole Madsen

Dato : 18-12-01 19:05

"Kasper Kyndsberg" <nospam@kyndsberg.dk> wrote in message

> Øh, det her ligner noget php... det er jo ret beset CSS
>
> Så tror du ikke man skulle nøjes med: <p style="page-break-after:
always;">

Nu var den også på serside.php, så jeg tænkte for at få det hele med

Ole

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 18-12-01 19:35

"Ole Madsen" <olem@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Kasper Kyndsberg" <nospam@kyndsberg.dk> wrote in message

> Nu var den også på serside.php, så jeg tænkte for at få det hele med

OK, det fremgik så bare ikke af svaret. Hvis der nu sidder nogle "nubier" og
følger lidt med kunne de måske forstå det sådan, at man skal løse problemet
på den måde du har gjort...

--
/Kasper
Anders Fogh - Han er go'

Fra : Ole Madsen

Dato : 19-12-01 12:09

> [...]
og
> følger lidt med kunne de måske forstå det sådan, at man skal løse

Den er jeg med på

Ole

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 18-12-01 19:40

Mange tak for svaret,og undskyld jeg ikke har spurgt i den rigtige gruppe.
Niels