Soltek sl-75drv2
Fra : Baun666

Dato : 18-12-01 16:48

Hej

Jeg har spørgsmål til dette bundkort fra Soltek: SL-75DRV2

Er det stabilt?

Er der noget der har negative erfarringer med dette bundkort og WinXP?

På forhånd tak

Morten

Fra : Klitgaard

Dato : 18-12-01 19:10

"Baun666" <baun666@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har spørgsmål til dette bundkort fra Soltek: SL-75DRV2
>
> Er det stabilt?

Ja! Kører Win2K og ingen probs endnu.

> Er der noget der har negative erfarringer med dette bundkort og WinXP?

Har ik fået installeret XP endnu....

::...Klitgaard

Fra : Johan Rasmussen

Dato : 21-12-01 21:08

> Er det stabilt?
Jeg har lige fået det ind af døren, og det kører meget stabilt. Jeg vil helt
klart anbefale det.......

Mvh. Johan Rasmussen

Fra : Óðin

Dato : 21-12-01 06:03

> Jeg har lige fået det ind af døren, og det kører meget stabilt. Jeg vil
helt
> klart anbefale det.......

Jeg også. Totalt lækkert bundkort, med dipswitche i stedet for jumpers.
Rigtig god kvalitet. God plads til store kølere, og masser af muligheder.

Fra : Ebbe Jensen

Dato : 24-12-01 23:46

Der er da ikke plads til en Alpha 8045 e.l. !

mvh Ebbe

Fra : Enforcer

Dato : 20-12-01 22:32

On Tue, 18 Dec 2001 16:47:57 +0100, "Baun666" <baun666@tiscali.dk>
wrote:

>Hej
>
>Jeg har spørgsmål til dette bundkort fra Soltek: SL-75DRV2
>
>Er det stabilt?

Det er det mest stabile bundkort, jeg har haft. Nu har det kørt uden
at gå ned i 3 uger, og maskinen har været tændt næsten non stop.

Jeg har prøvet asus og abit med p3/celeron. De var langt fra så
stabile. Faktisk holdt mit Abit op med at virke 3 md. efter garantien
udløb, og det har jeg hørt fra andre oxå.

Mit eneste problemer er, at jeg ikke kan rode i bios vedrørende
automatisk nedlukning, hvis pc'en når en kritisk høj temp. Så fryser
maskinen. Er der andre som har problemer med det?

Mvh.

Enforcer