En lille hurtig [proFTPD]
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 18-12-01 15:14

Hvorledes defineres en sessions expire time? Jeg bliver smidt af efter
10 min. idle. Det er udelukkende en local server så sikkerhed er ikke
interessant.

Jeg har vist stirret my blind på dokumentationen.

MVH ANR

Lisa Simpson: "Watch yourself, Dad. You're the highly suggestible type."
Homer Simpson: "Yes, I am the highly suggestible type."

Fra : Peder Skyt, Z=nospam

Dato : 18-12-01 16:57

On Tue, 18 Dec 2001 15:14:14 +0100, anrNOTPART@OFMAILmac.com (Andreas
N Rasmussen) wrote:

>Hvorledes defineres en sessions expire time? Jeg bliver smidt af efter
>10 min. idle.

Her et klip fra et sted i toppen af min /etc/proftpd.conf:

TimeoutLogin 120
TimeoutIdle 600
TimeoutNoTransfer 900
TimeoutStalled 1200

Der er vel TimeoutIdle du ønsker ændret til et større sekundantal.

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 18-12-01 18:52

Peder Skyt, Z=nospam <pesky@pc.dkZ> wrote:

> [...]
> TimeoutNoTransfer 900
> TimeoutStalled 1200
>
> Der er vel TimeoutIdle du ønsker ændret til et større sekundantal.

Takker.

MVH ANR

"I can't promise I'll try - but I'll try to try"
-Bart Simpson