HJÆLP, Win95 / office 95/97
Fra : Marlene B. Nielsen

Dato : 18-12-01 10:48

Hejsa

Jeg ved godt at det er en gammel version, men det er på mit arbejde.

Når jeg bruger word/excel og f.eks. skal skrive meget ud eller lave en
flettefil og skrive den ud, kommer den med denn meddelse.

Spool32
Computeren har lavet en ulovlig handling osv.

Ugyldig sidefejl i mondul Kernel32.DLL på adressen 014f:bff9a07c

Er der nogle der kan hjælpe mig, vil det være kanon.

Marlene

Fra : pre

Dato : 18-12-01 16:46

Det har en hel del med printeren at gøre. Forhåbentlig er der ingen der har
"pillet" i BIOS. Det første er at se på Printerens egenskaber hvor der
sandsynligvis er tre Spool muligheder. Sandsynligvis hænger det sammen med
printerens hukommelse, som først i de seneste år er forøget som standard.
Mit tip er i første omgang: Stil til udskrift når første side er indlæst
(eller noget lignende). Ellers må vi ha´ fat i alle data for printeren, og
HD´en.
pre
NB: Andre kan få gavn af dine erfaringer i denne sag.....