fra sim kort til sim kort
Fra : maulwurf

Dato : 17-12-01 14:52

Hej

Jeg har lige fået mig en nu telefon og så ville jeg gerne have alle mine
telefonnummer fra den gamle over i den nye uden af ind taste dem alle en
gang til.
kan man lave et kopi trik eller er der kun den sure vej ?

den gamle er en Siemens C 25 og den nye er Siemens S35i

Fra : Tony

Dato : 17-12-01 20:53

Lån en makkers ericsson - selv en 2618 kan kopiere fra kort til telefon og
omvendt.

Tony

Fra : maulwurf

Dato : 18-12-01 10:26

det ville jeg skam også hvis jeg kente en der haved en ericsson men det gør
jeg ikke.
men kan en ericsson sunkoniser med outlook for så det jo sådan en teleforn jeg
skal have?