Jeg fjerner simlåse kun 75 kr
Fra : Thomas Madsen

Dato : 17-12-01 12:44

Fra : Morten B

Dato : 17-12-01 13:24

www.simlaasen.subnet.dk
> så vil du scoore kassen så ring til madsen

Lad mig gætte engang....
Grunden til at du kun unlocker i weekenden er at du resten af ugen er
anbragt på et hjem for utilpassede børn, og det er derfor du heller ikke kan
finde ud af at tilpasse dig her?

Det er utroligt at du bliver ved!

/Morten

Fra : Ask

Dato : 17-12-01 17:50

[posted and mailed]

telefonmanden@sol.dk (Thomas Madsen) wrote in

> hej jeg fjerner din simlås fra alle nokia og ericsson pris kun 75
> kr. jeg er i randers hver weekend så ring på 51308219 eller kik på
> www.simlaasen.subnet.dk så vil du scoore kassen så ring til madsen

Thomas du har fået det at vide så mange gange, stop det nu. Denne mail
er sendt til de 2 modtagere nedenunder, samt til Thomas direkte.

Klage sendt til abuse@post.tele.dk og abuse@sol.dk

Hvis du så meget som bare prøver en gang mere fremover, sender jeg
klage direkte til din udbyder, samt til alle ISP'er i dk. Gider ikke se
det mere.
--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-12-01 21:26

Ask skrev:

>Hvis du så meget som bare prøver en gang mere fremover, sender jeg
>klage direkte til din udbyder,

Også her.

>samt til alle ISP'er i dk.

NEJ - endelig ikke!!
En abuse-handler som f.eks. Cybercity har INGEN gavn af at modtage en
klage over en kunde hos Tele Danmark. I bedste tilfælde vil de blot
slette din mail, i værste tilfælde vil de ikke tage eventuelle
efterfølgende klager (om Cybercity-kunder) fra dig seriøst.

Man skal kun klage til den aktuelle udbyder, de er de eneste der har
mulighed for at gøre noget ved problemet.

>Gider ikke se det mere.

Enig!

FUT: dk.admin.netmisbrug

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : N/A

Dato : 17-12-01 21:52

Fra : Christian Andersen

Dato : 17-12-01 21:52

Ask wrote:

>Jeg forstår ikke hvorfor de danske ISP'er snakker sammen, og
>blacklister folk, som har opført sig tåbeligt. Det gør de andre steder.

There is no cabal. Vent venligst på de sorte helikoptere udenfor.

--
http://chran.dyndns.dk - Nu med billeder af Tina Dickow!

Tina Dickow - Fuel. Et album du MÅ eje!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-12-01 22:13

Ask skrev:

>Jeg forstår ikke hvorfor de danske ISP'er snakker sammen, og
>blacklister folk, som har opført sig tåbeligt. Det gør de andre steder.

Det er en svær debat, men jeg tror nu jeg mener sådan en liste er en
dårlig idé (og det er da vist heller ikke tilladt). Men jeg er HELT
sikker på, at jeg mener at det Thomas Madsen har gang i er en meget
dårligere idé.

Hvorfor futter du væk fra dk.admin.netmisbrug - det er her debatten
hører hjemme - jeg futter lige tilbage.

FUT: dk.admin.netmisbrug

venligst,
Lasse Hedegaard