BIOS-update igen igen
Fra : Mikkel Jensen

Dato : 16-12-01 23:17

Jeg har et ASUS A7V socket A bundkort, jeg mener at det hedder via133 eller
sådan noget. Hvor kan jeg finde un update, og hvilken skal jeg have?
På forhånd tak

--
Posted from klarup.sonofon.dk [212.88.76.155]

Fra : Ole Axelsen

Dato : 16-12-01 23:26

"Mikkel Jensen" <mikkeljensen@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et ASUS A7V socket A bundkort, jeg mener at det hedder via133
eller
> sådan noget. Hvor kan jeg finde un update, og hvilken skal jeg have?
> På forhånd tak

Gå ind på http://www.asus.com.tw/download/mbdriver/soketa.htm og kig dig
lidt omkring.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : zod the zodiac

Dato : 20-12-01 00:50

Du har f. m. et A7V KT133.

Asus er vist nået til 1009
Lad være med at gå op på mere en 1008. Der er flere der har haft
dårlige erfaringer med 1009 , jeg selv inclusive.

ikke sådan at det går galt for alle, men der er dog en række tidligere
tråde her i gruppen der indikerer at bios rev 1009 ikke er den bedste
asus har frigivet.

Zodiac

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 17-12-01 20:40

In article <b3e3013b038a6492a4bcf56eae7d4497.44300@mygate.mailgate.org>,
mikkeljensen@klarupnet.dk says...
> Jeg har et ASUS A7V socket A bundkort, jeg mener at det hedder via133 eller
> sådan noget. Hvor kan jeg finde un update, og hvilken skal jeg have?

Jeg vil fraråde en BIOS opdatering, medmindre dit system kører ustabilt eller
hvis du ønsker at det skal understøtte nyere CPU'er.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)