Ustabil PC'er!!
Fra : \(o:Bobby:o\)

Dato : 16-12-01 22:01

Hei

Min lillesøster har en ABIT BP6 med en celeron 433! & en Maxton 20GB hd.
Den har 128 mb ram & et Geforce grafikkort!!

Når pc'eren er helt kold og man trykker på Power on! tænder led til power,
meeen HD'en starter ikke op, skærmen tænder ikke!, efter ca 30 sek, kan den
finde på at lave en hyllelyd!!

Trykker man på resette et par gange starter den op!!

hva ka det være!!

Mvh Benny

Fra : Martin Petersen

Dato : 16-12-01 23:07

Ny strømforsyning.

- Martin

Fra : \(o:Bobby:o\)

Dato : 19-12-01 21:15

hei

Det hjalp med ny Strømforsyning!!

tak for hjælpen

Mvh Benny

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-12-01 00:39

Ingen årsag....

Fra : Frederik

Dato : 18-12-01 00:20

Har haft samme problem med et Abit BM6, her kunne computeren startes op hvis
man fjernede netstikket i en 5 sek og satte det i igen. Efter at have rodet
med det i et stykke tid, fandt jeg ud af problem ikke opstod så ofte, hvis
man benyttede et pci grafikkort i stedet for et agp.