Office 2000 DK på Windows XP Prof. UK
Fra : Michael Andy Poulsen

Dato : 16-12-01 14:15

Hej

Jeg har forsøgt at installere Office 2000 Premium på en maskine med Windows
XP Prof. i engelsk version.

Jeg kan godt installere standard office programmerne på CD nr. 1, men ved
installation af de resterende programmer (f.eks. Photodraw) får jeg fejlkode
nr. 2755, hvis beskrivelse kan læses på nedenstående links:

Dansk
http://www.microsoft.com/Danmark/Support/xmlkb/DA217/7/14.ASP?LN=DA&SD=gn&FR
=0

Engelsk
http://support.microsoft.com/directory/article.asp?ID=KB;EN-US;Q217714

Der er ikke tale om en NTFS-partition (i stedet FAT32), og jeg er logget på
som administrator, når jeg forsøger at installere.

Er der nogen, der har været udsat for noget lignende? - og har I i givet
fald en løsning?

Mvh.

Michael Andy Poulsen

Fra : pre

Dato : 16-12-01 15:30

Det lyder som en PhotoDraw v.1. Den kan ikke installeres på XP.men -
da du har Premium 2000 er der måske stadig en chance som forklaret i denne
post:
From: Bob Buckland ?:-\) (75214.226@compuserve.com)
Subject: Re: Is the photodraw v2 need to buy a new one?
Newsgroups: microsoft.public.photodraw.discussion
Date: 2001-03-19 20:20:14 PST

Hi Ken,

When Photodraw 2000 v2 came out there was a period of time where you
could, in some countries, upgrade from Photodraw 2000 original to v2
for free. As far as I know the only offer close to that now is if you have
Photodraw as a part of Office 2000 Premium Edition, where you can get
the full replacement CD set (SR1 with Photodraw 2000 v2) for the cost
of the CDs plus shipping and handling.

For upgrading Photodraw 2000 to v2 you might want to call (800) 360-7561
in the U.S. or the numbers on http://microsoft.com/worldwide in other
********

Det er da forsøget værd. V 2 fås ikke mere i handelen.
pre