Skærme
Fijala 3554
Q: Gode erfaringer med 21" ?
Fra : Mikael B. Larsen

Dato : 15-12-01 23:28

Prøver lige igen. Er der nogen der kan anbefale en 21" skærm ?

Tak,
Mikael

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 16-12-01 01:31

"Mikael B. Larsen" <gedsen@koffeemail.com> skrev

> Prøver lige igen. Er der nogen der kan anbefale en 21" skærm ?

Jeg har arbejdet en del på en Sony G520. Helt igennem en rigtig fed
skærm. Er tegnebogen i orden er storebroderen F520 også værd at kigge
nærmere på.

Du finder dem på
http://www.sony-cp.com/eng/displays/fd-trinitron/frames.html

(Husk at det er en Trinitron-skærm, så hvis du er én af dem med
Trinitron-allergi er det ikke skærme for dig - men du vil i så fald gå
glip af noget...)

mvh
Peter

Fra : *** J o h n n y ***

Dato : 28-12-01 07:07

jeg er helt enig, jeg har selv en Sony G520GS, den er for fed

jeg kan for sjov prøve at sende et foto af forskellen på min gamle 17" og
den nye 21" side-by-side i dk.binaer (skærm størrelse 17" og 21" ), så skal
du se en forskel i størrelsen

johnny