siteproblemer i Netscape ??
Fra : Henrik Dvoracek

Dato : 14-12-01 23:01

Davs NG!

Jeg har lavet en skabelon vha CSS samt SSI. Det er super smart og dejligt
nemt at opdatere. I IE ser det hele tilforladeligt ud og alt "spiller"
nogenlunde. Men det er i NN (jeg anvender 4.0) at det går galt. Jeg har
lavet en hel masse krumspring (1px celle med baggrund for at lave borders
m.v.) for at få NN bare nogenlunde med, men jeg kan simpelthen ikke finde ud
af hvorfor at siden ser ud som den gør i NN.

(I skal ikke tage Jer af farvesammensætning, logoer, link der ikke virker
m.v., så langt er jeg ikke nået endnu)

Er der én der gider at kigge på nedenstående link i en NN browser og
fortælle mig hvad det er jeg gør forkert ?

http://www.supplier.dk/montronics/default.shtml

På forhånd tak!

Henrik Dvoracek

http://www.supplier.dk
- Stedet, hvor leverandører og kunder mødes!

Fra : Stig Nygaard

Dato : 14-12-01 23:45

Hej Henrik

Henrik Dvoracek wrote:

> Jeg har lavet en skabelon vha CSS samt SSI. Det er super smart og dejligt
> nemt at opdatere. I IE ser det hele tilforladeligt ud og alt "spiller"
> nogenlunde. Men det er i NN (jeg anvender 4.0) at det går galt.

SSI har ikke noget med det at gøre i sig selv. Browseren kan jo ikke se
hvad der foregår på serveren, men kun hvad der bliver sendt til browseren.

Hvad angår CSS i Netscape 4.x, så er der meget CSS som Netscape 4.x ikke
forstår. Det er sandsynligvis problemet.

Jeg kan berolige med at dit site ser fint ud i min Mozilla (som er en
"nightly build" fra 1/12 2001), og sandsynligvis ser dit site også fint
ud i Netscape 6.0-6.21.

Mvh. Stig
stig@rockland.dk
PS: http://www.rockland.dk/stig/upghtml.html

Fra : Henrik Dvoracek

Dato : 15-12-01 00:18

> Jeg kan berolige med at dit site ser fint ud i min Mozilla (som er en
> "nightly build" fra 1/12 2001), og sandsynligvis ser dit site også fint
> ud i Netscape 6.0-6.21.
---
Det glæder mig da lidt. jeg ville blot gerne lave et site der kunne "tale"
med de mest anvendte browsere. Med det tyder da på er at jeg er på rette
vej.

Thanks!
----
Med venlig hilsen

Fra : Mickey

Dato : 14-12-01 23:14

"Henrik Dvoracek" <hd@supplier.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lavet en skabelon vha CSS samt SSI. Det er super smart og dejligt
> nemt at opdatere. I IE ser det hele tilforladeligt ud og alt "spiller"
> nogenlunde. Men det er i NN (jeg anvender 4.0) at det går galt. Jeg har

css og NN4.x er ikke de bedste venner...
- med andre ord, den forstår stort set ikke css (den er fra før CSS'en tid
stort set!)

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
TDC har klippet min DNS (og min email)...