DoubleClick ??
Fra : Carsten Handberg

Dato : 14-12-01 12:55

Ved ikke om dette er OT, men prøver alligevel.
Når jeg starter browseren op, så starter den om med denne side:
http://www.doubleclick.net/
Hvor der står: This is a DoubleClick advertising server.

Har prøvet at scanne systemet med Ad-Aware, men den fandt ikke noget,
ligeledes har jeg "rodet" registrerings databasen igennem efter
"Doubleclick"
Startsiden i Funktioner/internetindstillinger er sat til en anden side,
såeee jeg kan ikke lige regne dette ud, håber der er nogle der kan løse
problemet/kender til dette.
På forhånd tak.

--
Hilsen Carsten

Ved e-mail fjern *NOSPAM*

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 15-12-01 03:05

"Carsten Handberg" <alsidig@*NOSPAM*privat.dk> wrote in message

> Har prøvet at scanne systemet med Ad-Aware, men den fandt ikke
noget,

Det lyder sært. Den finder altid et eller andet.

> Startsiden i Funktioner/internetindstillinger er sat til en anden
side,

Prøv at sætte den til en anden side. Det kan være den du har, der
sender dig videre.

Niels

Fra : Carsten H.

Dato : 15-12-01 21:11

> [...]
> side,
>
> Prøv at sætte den til en anden side. Det kan være den du har, der

Min startside er til min egen hjemmeside, så det er ikke der problemet
er/var.

Problemet er løst:
Jeg fandt dem i regedit under denne adresse:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings\ZoneMap\Ranges\
Den havde åbenbart lavet en underbibliotek i "Ranges" som hed Range1.
Der var ip adressen m.m. til DoubleClick.net
Efter at jeg slettede Range 1, så var problemet løst.
--
Hilsen Carsten

Ved e-mail fjern *NOSPAM*