Flash programmører søges
Fra : Anker Norup

Dato : 14-12-01 08:48

Freelance flash programmører - primært til udvikling af små spil - søges.
Mail mig navn, tlf. nr. og timepris.

Mvh. Anker Norup

Fra : barklund

Dato : 15-12-01 01:53

"Anker Norup" skrev d. 14-12-01 08:48 dette indlæg :
> Freelance flash programmører - primært til udvikling af små spil -
søges.
> Mail mig navn, tlf. nr. og timepris.
>
> Mvh. Anker Norup

Hvilken email?

/Barklund

http://www.kandu.dk/

Fra : "o=|:::>BuFFer

Dato : 16-12-01 01:24

an@rfsf.dk måske ???

ikke særlig smart, at glemme at skrive sin mail, når man vil kontaktes dén
vej ! *LOL*

-- -- -- -- -- --
/BuFFer

Mit site:
http://www.BuFFer.yum.dk

Vind en masse dejlige is-kolde-kontanter på:
http://www.komogvind.dk/brugerlink.phtml?id=bufferz

Fra : MOF

Dato : 16-12-01 10:10

Måske er det dem der svarer som ikke er så helvedes smarte!!!
Et lille klik på reply plejer at hjælpe på det.......

Fra : "o=|:::>BuFFer

Dato : 16-12-01 12:17

> Et lille klik på reply plejer at hjælpe på det.......

også dét jeg gjorde !!!.... for at finde adressen...

Fra : MOF

Dato : 16-12-01 20:44

ok....så var det bare ham den anden.....

Fra : Morten Barklund

Dato : 16-12-01 19:04

"MOF" <mof_daddy@hotmail.com> wrote in message news:<9vhods$23j8$1@abnew01.sonofon.dk>...
> Måske er det dem der svarer som ikke er så helvedes smarte!!!
> Et lille klik på reply plejer at hjælpe på det.......

Nu ligger landet således, at jeg først så beskeden gennem
forummet/foraet (hvad hedder det?) kandu.dk, og her er det ikke muligt
at aflæse afsender-information - eller for den sags skyld reply'e...

/Morten

Fra : Mathias Vestergaard ~

Dato : 28-12-01 23:57

Mathias Vestergaard
www.mtproductions.dk/mathias eller www.mtproductions.dk
mathias@mtproductions.dk
86262032
timepris? Nok! Jeg vil mene at det kommer an på hvad der skal laves, men du
skal nok ikke regne med noget under 200 ex moms!

p.s. dit sprørgsmål er måske lit OT!

Fra : Søren Bjerrum

Dato : 03-01-02 18:18

Du eller andre skal være velkommen til at kigge ind på www.mijau.dk