Forbøn
Fra : TommyGun

Dato : 13-12-01 23:45

Hej Brødre og Søstre.

Jeg har sendt denne mail til kirker der tilbyder forbøn.

Jeg trænger til Gud, Vil i bede for mig?

Jeg er en 31 årig mand, der for ikke så lang tid siden fandt Gud.
Jeg er forvirret, doven og en løgner, mit forhold til Gud er dovent også
selvom jeg ved Han har kaldt på mig!

Jeg er forvirret over min uddannelse, efter jeg fandt Gud blev min
motivation for at tage uddannelsen =0, hvad betyder det, endnu en af mine
fiaskoer her i livet, jeg har til dato aldrig gennemfør noget som helst, jeg
har dovnet mig gennem livet.

Jeg har løgnet om mange ting, som jeg ikke vil komme ind på her.

Jeg har behov for et spark i r.... af Gud, jeg vil tjene Ham, men kan Han
bruge en som mig??

Vil i Bede for at dovenskaben må forlade mig og at jeg må få klarhed over
mit liv, og at mit forhold til Gud må blive styrket.

Tommy.

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-12-01 00:11

"TommyGun" <tommy@tommygun.dk> skrev i en meddelelse

[ --- ]
> men kan Han bruge en som mig??

Jesus sagde et sted, at han ikke var kommet for at frelse de
retfærdige, men synderne, og at de "raske" ikke havde brug for læge,
men de "syge", så Jesus kan sagtens bruge dig. Det var faktisk for
både din og min skyld at han gennemgik så megen lidelse og ydmygelse
på korset! Og tænk på Peter der fornægtede ham i ypperstepræsens gård,
så han endog med eder og forbandelser benægtede ethvert kendskab til
Jesus. Og tænk på hvordan Jesus efterfølgende kunne bruge Peter. Og
kunne han bruge Peter kan han også bruge både dig og mig

> Vil i Bede for at dovenskaben må forlade mig og at jeg må få
> klarhed over mit liv, og at mit forhold til Gud må blive styrket.

Jeg tager dig gerne med i mine bønner!

Med venlig hilsen og Guds velsignelse i rigt mål
Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk