Blot en prøve uden indhold
Fra : PL

Dato : 13-12-01 23:32

dfdfg

Fra : Calle

Dato : 13-12-01 23:45

"PL" <jessie-peter@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:9vbabo$2e9$1@sunsite.dk...
| dfdfg

Hej

Hvad tror du test gruppen er til.

Calle

Fra : PL

Dato : 15-12-01 00:35

Hej Calle

Du har ganske ret mht. "test gruppen", men nu er det således, at jeg er begyndt at bruge Sunsite som
nyhedsserver og jeg iøvrigt kun abonnerer, hvor jeg har haft problemer med af svare på indlæg. Det
var derfor jeg har lige lavet en lille test.

Hvis det har været til stor ubelejlighed, modtager du hermed min uforbeholdne undskyldning.

Med venlig hilsen
Peter

Fra : ZtinKyFinGaZ

Dato : 16-12-01 19:11

Ej helt ærligt.. Nu må du fandeme tage dig sammen...

Hvorfor skal folk altid være så hysteriske mht. nyhedsgrupper. At han lige
laver en test kan da ikke genere nogen.. Ellers er du da den med den
korteste lunte som jeg kender!!

ZtinKyFinGaZ

Fra : René Jensen

Dato : 17-12-01 11:34

ZtinKyFinGaZ wrote:
> Hvorfor skal folk altid være så hysteriske mht. nyhedsgrupper. At han lige
> laver en test kan da ikke genere nogen.. Ellers er du da den med den
> korteste lunte som jeg kender!!

Det svare til at du skulle modtage alle mulige forskellige spam mails
til din egen email konto. -Mange af dem ville slet ikke have din
interesse ... det samme gælder det for nyhedsgrupper. Når man læser en
nyhedsgruppe om f.eks. Pascal/Delphi programmering, så forventer man at
evt. kodeeksempler er skrevet i Pascal/Delphi og ikke C/C++. Ja, ok
måske er dk.edb.programmering.pascal ikke den største nyhedsgruppe, men
der er andre som er langt større, f.eks. dk.edb.hardware, hvor der i
gennemsnit bliver posteret 200-250 indlæg pr. døgn.

En anden ting, i en test-gruppe, kan man jo også besvare indlæg, så der
er ingen grund til at "teste" ved at postere et tilfældig indlæg i en
tilfældig gruppe. Det kan godt være at det lyder som om at jeg har en
kort lunte, men det er pisse irriterende at læse folks indlæg, hvor de
ønsker at sælge hardware, når gruppens formål er at hjælpe folk med
problemer med deres hardware eller har spørgsmål angående hardware i
forbindelse med køb.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Splatman

Dato : 19-12-01 20:12

René Jensen <rene.jensen@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C1DCA25.5FD518EB@adslhome.dk...

> [...]
> ønsker at sælge hardware, når gruppens formål er at hjælpe folk med
> problemer med deres hardware eller har spørgsmål angående hardware i
Men alligevel... er i ikke lidt for meget...

Fra : ZtinKyFinGaZ

Dato : 21-12-01 20:28

Enig!!!

ZtinKyFinGaZ

Fra : Splatman

Dato : 22-12-01 20:06

Rart at nogle er enige med en!!!!

Jeg har set flere gange at forskellige flipper ud over at en newb poster
noget det forkerte sted... SKAM JER... DER ER MANGE NEWBS... HJÆLP DEM I
STEDET FOR AT SKÆLDE DEM UD!!!!...

Hehe...

--
Splatman

Fra : René Jensen

Dato : 23-12-01 21:02

Splatman wrote:
> Jeg har set flere gange at forskellige flipper ud over at en newb poster
> noget det forkerte sted... SKAM JER... DER ER MANGE NEWBS... HJÆLP DEM I
> STEDET FOR AT SKÆLDE DEM UD!!!!...

Ja, jeg vil gerne indrømme at Calle's indlæg ikke just er den mest
ellegante måde at fortælle om en anden nyhedsgruppe's formål.

Fra : PL

Dato : 24-12-01 00:16

STOOOP FOR SØREN

PL