fetchmail problem
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 13-12-01 23:02

Jeg har et giogantisk problem med fetchmail.
Der er nolge enkelte mails om jeg ikke kan hente ned den skriver:

fetchmail: SMTP error: 1451 4.1.8 <mail adresse>... Domain of sender
adress <mail adresse> does not resolve...not flushed.

Jeg har læst man fetchmail og info fetchmail og har ikke kunnet finde en
måde hvorpå jegkan tvinge den til at SLUGE ALLE MAILS.

MVH: Lasse Stig Thomsen

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 13-12-01 23:24

On Thu, 13 Dec 2001 23:01:42 +0100, Lasse Stig Thomsen wrote:

> [...]

> fetchmail: SMTP error: 1451 4.1.8 <mail adresse>... Domain of sender
> adress <mail adresse> does not resolve...not flushed.

Det er ikke fetchmail der er problemet, det er din MTA (nå ja, eller
egentlig afsender-adressen på de emails dér). Den afviser emails fra
domæner den ikke kan slå op. Kig i manualen til din MTA hvis du vil
slå det check fra.

Mvh.

--
"I'm gonna put my coins to the jukebox Adam Sjøgren
I'm gonna have you on my mind when the rock stops" asjo@koldfront.dk

Fra : Bo Simonsen

Dato : 13-12-01 23:30

> [...]

> Jeg har læst man fetchmail og info fetchmail og har ikke kunnet finde en
> måde hvorpå jegkan tvinge den til at SLUGE ALLE MAILS.

Det virker somom at din lokale MTA ikke er sat ordenlig op, eller din
fetchmailrc.

Hvilken MTA bruger du?

Endvidere vil jeg bede dig om at paste din fetchmail config.

Bo Simonsen

Join the GNU revolution!